Gå til innhold

Lisa Tønne

Anbefalte innlegg

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror kanskje både tusvik og tønne kunne se for seg at der kanskje kunne kommes til å diskuteres på nettet altså. Ville hun va det så hemmelig, så deler hun det ikke med 8000 mennesker og mener de ikke skal snakke om det videre... hun valgte og dele, det snakkes om, sånn er det. Uansett en utrolig trist sak. Håper hun kommer styrket ut av det hele! 

Anonymkode: efc37...abd

De har ca 140.000 lyttere i snitt...

Anonymkode: 516b8...0e3

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror kanskje både tusvik og tønne kunne se for seg at der kanskje kunne kommes til å diskuteres på nettet altså. Ville hun va det så hemmelig, så deler hun det ikke med 8000 mennesker og mener de ikke skal snakke om det videre... hun valgte og dele, det snakkes om, sånn er det. Uansett en utrolig trist sak. Håper hun kommer styrket ut av det hele! 

Og har en "kontrakt" med phungfolket der de sier: "Nå må ikke dere si dette videre"

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og har en "kontrakt" med phungfolket der de sier: "Nå må ikke dere si dette videre"

Høres mer ut som om ordet kontrakt brukes som humor. Hvem sikter de til når de sier phungfolket? 

Anonymkode: 1da92...24e

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres mer ut som om ordet kontrakt brukes som humor. Hvem sikter de til når de sier phungfolket? 

Anonymkode: 1da92...24e

Selvsagt er det humor. " Vi bruker podden til å lufte våre tanker, og da må dere klare å holde kjeft om det som blir sagt". 

Phungfolket, eller en Phung (måten Lisa Tønne uttalte pung etter hjerneoperasjonen), er fansen til Tusvik & Tønne. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert noen som ville sagt det samme om deg og meg også. Folk liker ulike mennesketyper. Jeg liker Tusvik godt, men antakeligvis ikke deg like mye... 

Nei, jeg har en tendens til å bli mislikt av satanister.

Anonymkode: 16ac8...71a

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg har en tendens til å bli mislikt av satanister.

Antakelig også av en ateist i mitt tilfelle ;-) 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Antakelig også av en ateist i mitt tilfelle ;-) 

Det er jo akkurat det samme :) Så du har helt rett! 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo akkurat det samme :) Så du har helt rett! 

Hvordan er det det samme?!

Skrevet

Innlegget er moderert for 2.gang, og nå grunnet personangrep.

Minner om disse reglene :* Persondebatt, personangrep, trakassering eller trusler. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier eller blogger, så lenge ikke diskusjonen bryter med våre øvrige regler. Det samme gjelder offentlige personer. Barn har et spesielt rettsvern, og tråder som identifiserer for så å komme med personangrep mot barn vil bli slettet.

Må jeg moderere en gang til, så stenges tråden!

Mod K. Taylor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...