Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Det er den jævligste podcasten jeg har hørt noensinne! For de som ikke har fått det med seg, sjekk ut den som er lagt ut idag ved tittel "Lisa". Stakkars alle, uskyldige involverte! Anonymkode: 1c7fa...8e2
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er den jævligste podcasten jeg har hørt noensinne! For de som ikke har fått det med seg, sjekk ut den som er lagt ut idag ved tittel "Lisa". Stakkars alle, uskyldige involverte! Anonymkode: 1c7fa...8e2 Hvorfor vil du oss så vondt at vi skal høre på dette som du fraråder så sterkt? Anonymkode: bd288...9b2
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Hva handlet den om da? Anonymkode: 0d152...d09
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 http://www.730.no/filmitem.aspx?newsId=22166 Jeg må legge til at denne podcasten burde aldri vært sendt! Det er en dame som er i sjokk! Dette kommer det ikke noe godt ut av! Stakkars ungene! Anonymkode: 3db1f...7e6
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #6 Skrevet 3. april 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: http://www.730.no/filmitem.aspx?newsId=22166 Jeg må legge til at denne podcasten burde aldri vært sendt! Det er en dame som er i sjokk! Dette kommer det ikke noe godt ut av! Stakkars ungene! Anonymkode: 3db1f...7e6 Dette er jeg helt enig med deg i! Synes forsåvidt ikke synd på mannen eller elskerinnen, men dette er ikke bra for ungene! Han er fortsatt faren deres og dette er ikke måten å gjøre det på! Stakkars, stakkars Lisa❤ Her burde noen andre gått en ekstra runde med henne, om hun er helt sikker på denne podcasten. Anonymkode: 380bd...9db
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #7 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Dette er jeg helt enig med deg i! Synes forsåvidt ikke synd på mannen eller elskerinnen, men dette er ikke bra for ungene! Han er fortsatt faren deres og dette er ikke måten å gjøre det på! Stakkars, stakkars Lisa❤ Her burde noen andre gått en ekstra runde med henne, om hun er helt sikker på denne podcasten. Anonymkode: 380bd...9db Mannen og elskerinnen fortjener ikke beskyttelse, men barna gjør det 😪 All min medfølelse til Lisa, men hun er syk og i sjokk. Hun tenker ikke klart nå! Hvorfor beskytter ikke de rundt henne henne mot seg selv nå?? Jeg er kjempefan av Tusvik og Tønne, men her mister jeg mye respekt for dem! Anonymkode: 3db1f...7e6
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #8 Skrevet 3. april 2017 Hva har skjedd? Er hun forlatt? Anonymkode: f3a06...2ab
soleia Skrevet 4. april 2017 #9 Skrevet 4. april 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: http://www.730.no/filmitem.aspx?newsId=22166 Jeg må legge til at denne podcasten burde aldri vært sendt! Det er en dame som er i sjokk! Dette kommer det ikke noe godt ut av! Stakkars ungene! Anonymkode: 3db1f...7e6 Du ser kva som skurrar med dette innlegget? De minner om folka som står skuelystne rundt ei trafikkulykke, og ristar på hovudet og synes veldig synd i offera, medan dei står i vegen for ambulansen.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #10 Skrevet 4. april 2017 52 minutter siden, soleia skrev: Du ser kva som skurrar med dette innlegget? De minner om folka som står skuelystne rundt ei trafikkulykke, og ristar på hovudet og synes veldig synd i offera, medan dei står i vegen for ambulansen. Du ser hva som er galt med sammenligningen din? Det er lov å ha en mening om publiseringen av podcasten, samtidig som man poster en link med sakens innhold. Det er en dame i dyp krise, og hun tenker ikke konsekvenser nå. Anonymkode: 3db1f...7e6
soleia Skrevet 4. april 2017 #11 Skrevet 4. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du ser hva som er galt med sammenligningen din? Det er lov å ha en mening om publiseringen av podcasten, samtidig som man poster en link med sakens innhold. Det er en dame i dyp krise, og hun tenker ikke konsekvenser nå. Anonymkode: 3db1f...7e6 Det er lov å stå og glane og, var ikkje juss eg ville diskutere. "hey, stakkars ungar, dette burde ingen få høyre. - Kom og høyr, alle mann!"
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #12 Skrevet 4. april 2017 Når skjedde dette? Anonymkode: a3559...35c
Gjest Skrevet 4. april 2017 #13 Skrevet 4. april 2017 Ïnnlegget har blitt moderert grunnet identifisering av personer. Minner om denne regelen : "Identifisering av privatpersoner og annen gjenkjennbar informasjon av utenforstående er ikke tilatt. Telefonnummer og epost-adresser til diverse offentlige hjelpeorganisasjoner, firma og etater er imidlertid lov." Mod K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #14 Skrevet 4. april 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva har skjedd? Er hun forlatt? Anonymkode: f3a06...2ab Om ikke forlatt, valgte han heller å besøke flammen i stedet for å besøke sin kone som lå på sykehuset etter drypp og unormale hjerteprøver. Er jo litt spesiell prioritering. Sviket ved å ikke støtte ved såpass alvorlig sykdom er jo egentlig verre enn sviket utroskap er... --> Ettersnakk på FB Anonymkode: 516b8...0e3
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #15 Skrevet 4. april 2017 Har ikke hørt podcasten...men leste at hun nylig hadde drypp? Tenker at om podcasten er laget nå rett etter dryppet, så kanskje hun har mindre filter for hva som legges ut, at hun ikke er helt seg selv. Kun gjetning fra min side altså. Anonymkode: 9a183...0d7
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #16 Skrevet 4. april 2017 Det er faktisk en "kontrakt" mellom lyttere og Tusvik og Tønne om å ikke spre innholdet i podcasten andre steder. La det ligge. Anonymkode: 92670...40e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #17 Skrevet 4. april 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er faktisk en "kontrakt" mellom lyttere og Tusvik og Tønne om å ikke spre innholdet i podcasten andre steder. La det ligge. Anonymkode: 92670...40e Jeg har aldri hørt en podcast i hele mitt liv og visste ingenting om at hun var bedratt før jeg så dette innlegget... Tipper det er flere som meg her. Vet ikke hva HI egentlig ønsket å oppnå, men hun har ihvertfall oppnådd å spre "nyheten" til enda flere. Anonymkode: 9eea5...579
*Miss Marple* Skrevet 4. april 2017 #18 Skrevet 4. april 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: http://www.730.no/filmitem.aspx?newsId=22166 Jeg må legge til at denne podcasten burde aldri vært sendt! Det er en dame som er i sjokk! Dette kommer det ikke noe godt ut av! Stakkars ungene! Anonymkode: 3db1f...7e6 Hadde det ikke vært for deg hadde jeg ikke hørt om dette. Syns du det er greit å spre dette, altså?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #19 Skrevet 4. april 2017 3 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Hadde det ikke vært for deg hadde jeg ikke hørt om dette. Syns du det er greit å spre dette, altså? Du sprer ved å sitere og diskutere. Synes du det er greit å spre dette altså? Anonymkode: 3db1f...7e6
*Miss Marple* Skrevet 4. april 2017 #20 Skrevet 4. april 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du sprer ved å sitere og diskutere. Synes du det er greit å spre dette altså? Anonymkode: 3db1f...7e6 Prøv igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #21 Skrevet 4. april 2017 Stakkars Lisa 😨 Uff for så vondt av henne. Kjente henne godt for mange år siden. Og de gangene jeg har møtt henne etter det så synes jeg hun har forandret seg veldig og jeg forstår jo veldig hvorfor😓 Anonymkode: c8c0a...7f4
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #22 Skrevet 4. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er faktisk en "kontrakt" mellom lyttere og Tusvik og Tønne om å ikke spre innholdet i podcasten andre steder. La det ligge. Anonymkode: 92670...40e Kjendiser lever av oppmerksomhet, Tusvik sier de har 8.000 lyttere i starten av podcasten. (har ikke hørt hele ennå). Hva slags "kontrakt" mellom lyttere og T&T snakker du om? Det er ingen skriftlig kontrakt. Det er heller ingen muntlig kontrakt. En podcast kringkaster. Det er ikke dialog med lytterne her. Du mener at hun kan kringkaste noe til 8.000 men du velger å "drepe" budbringeren som poster linken til podcasten på et forum? Dette forstår jeg ikke og jeg vil gjerne høre hva du mener med "kontrakt". og hvem som bør bære byrden av stillhet, Tønne eller lytterne. Anonymkode: 1da92...24e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #23 Skrevet 4. april 2017 Nettavisene har tydelig hørt podcasten de også,det er oppslag på at hun måtte på sykehuset. Ikke ett ord er nevnt om Kyrre eller utroskap,det synes jeg faktiskan det står respekt av. Anonymkode: c7038...88f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #24 Skrevet 4. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nettavisene har tydelig hørt podcasten de også,det er oppslag på at hun måtte på sykehuset. Ikke ett ord er nevnt om Kyrre eller utroskap,det synes jeg faktiskan det står respekt av. Anonymkode: c7038...88f Ja, avisene har retningslinjer for det og følger dem. Bra det. I sterk kontrast, så renner det over av mennesker her på forumet, som mener de har informasjonsplikt overfor andre mennesker med begrunnelsen "Jeg ville selv visst det". #Panneklask Anonymkode: 1da92...24e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #25 Skrevet 4. april 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, avisene har retningslinjer for det og følger dem. Bra det. I sterk kontrast, så renner det over av mennesker her på forumet, som mener de har informasjonsplikt overfor andre mennesker med begrunnelsen "Jeg ville selv visst det". #Panneklask Anonymkode: 1da92...24e Jeg tror kanskje både tusvik og tønne kunne se for seg at der kanskje kunne kommes til å diskuteres på nettet altså. Ville hun va det så hemmelig, så deler hun det ikke med 8000 mennesker og mener de ikke skal snakke om det videre... hun valgte og dele, det snakkes om, sånn er det. Uansett en utrolig trist sak. Håper hun kommer styrket ut av det hele! Anonymkode: efc37...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå