Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Noen som vet om barnesykler snart kommer på tilbud på XXL? Har ikke så god men skulle hatt ny sykkel til gutten min på 5 år ettersom den han har nå er for liten.Fant en DBS sykkel til 1500 kr som absolutt er en veldig grei pris,men hadde håpet at han den kommer på tilbud så den blir enda litt billigere Så noen som vet om barnesykler kommer på tilbud de nærmeste månedene? Anonymkode: 8294a...e05
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Hvorfor ikke kjøpe brukt? Selges brukte barnesykler som ser nesten ubrukt ut, mye sykkel for pengene. Anonymkode: d5226...0b4
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Fant samme sykkel på finn.no til 500 kr å står at den er lite brukt så tror jeg først skal høre om selger fortsatt har den Står jo at sykkelen passer fra 4-6 år så dumt å betale 1500 kr for en ny sykkel om den kun passer i år. Anonymkode: 8294a...e05
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fant samme sykkel på finn.no til 500 kr å står at den er lite brukt så tror jeg først skal høre om selger fortsatt har den Står jo at sykkelen passer fra 4-6 år så dumt å betale 1500 kr for en ny sykkel om den kun passer i år. Anonymkode: 8294a...e05 Vi har kjøpt mye brukt til ungene våre, både sykler og ski. Både økonomisk og miljøvennlig ☺️ Anonymkode: d5226...0b4
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 Jeg har en dårlig erfaring med en barnesykkel jeg kjøpte brukt ,som det viste seg at det var mye feil og mangler med.Men denne gangen tar jeg eventuelt med en som har litt mer peiling på sykkel enn meg så går det kanskje bedre Anonymkode: 8294a...e05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå