Gå til innhold

Noen som har erfaring med iGlow eller andre vippeserum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jo litt fristet til å prøve dette, men funker det? Selv om de påstår det er leserbilder og folk skriver skyte-kommentarer på fb-siden deres, skulle jeg gjerne hørt om andre, uavhengige, som har prøvd dette.

Anonymkode: d9ba9...0b2

Skrevet

Jeg har brukt det og på meg funket det kjempebra. 

Skrevet
1 time siden, Musemora skrev:

Så flott! :) har lest at mange sliter med røde, såre øyne når de bruker dette. har du merket noe til det? Hvor lang tid tok det før du merket forskjell?

Skrevet
1 time siden, Musemora skrev:

Meg også 😁 Jeg har ikke fått bøy eller mørkere vipper men de er lengre og tykkere.

Anonymkode: f0148...3ff

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Meg også 😁 Jeg har ikke fått bøy eller mørkere vipper men de er lengre og tykkere.

og meg :-)
jeg har fått 3 ganger så lange vipper, de er gått fra gjennomsiktige til mørk grå (så nå ser jeg dem - noe som er til hjelp når mascaraen skal på), merket forskjell etter ca 4 uker. har også fått litt bøy oppover.

Anonymkode: 1955f...eec

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

og meg :-)
jeg har fått 3 ganger så lange vipper, de er gått fra gjennomsiktige til mørk grå (så nå ser jeg dem - noe som er til hjelp når mascaraen skal på), merket forskjell etter ca 4 uker. har også fått litt bøy oppover.

Så bra :) Tror jeg må prøve dette :) Er det iGlow dere begge har brukt? Ingen av dere som har merket såre/røde øyne?

Skrevet

Ikke inne i øynene, men ble litt sår oppe på vippekanten der jeg påførte det de første to tre ukene. 

Skrevet
3 timer siden, MTF skrev:

Så bra :) Tror jeg må prøve dette :) Er det iGlow dere begge har brukt? Ingen av dere som har merket såre/røde øyne?

Iglow ja. Ikke såre eller røde øyne. Klødde litt på kanten men det gikk over.

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Iglow ja. Ikke såre eller røde øyne. Klødde litt på kanten men det gikk over.

iglow på meg også :) har brukt stimulash før, men den er dobbelt så dyr som iglow og halvparten så bra. 

ingen rød eller svi/klø på meg. 

fikk spm i dag av en kollega om jeg hadde tatt extentions, for det hadde hun prøvet og reagert stygt på. sa det har vippeserum og fikk vite at så forfengelig var i hvertfall ikke hun :D

Skrevet

Iglow her også 😊 Ble litt rød og fikk da beskjed om å ta en ukes opphold for så og begynne igjen, og da gikk det fint. Brukt det siden 1.des og det tok ca 2 mnd før effekten kom. Nå er vippene tykkere,mørkere og mer enn lange nok. God bøy har jeg fra naturens side.

Anonymkode: 5546e...a77

Skrevet

Herregud, at dere gidder...

🙄

Anonymkode: ad10e...45e

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, at dere gidder...

🙄

Anonymkode: ad10e...45e

takk for at akkurat du kom på nett i dag med solstrålen din :)

hva er det egentlig å gidde, slik du ser det?  er det et ork for deg å tenke på at noen har synspunkter på vippeserum? eller er det tanken på at folk faktisk vasker ansiktet for kvelden, fjerner sminke og stryker på et vippeserum som er giddisen her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...