Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 Ok flaut... men kjøpt en brukt vaskemaskin på finn idag da min gikk ot skogen, måtte ha en krise løsning. Fant en fin og billig en så tipptopp! Men . Så lurer jeg på (det er en sånn liten hybel maskin) den har en lumme under lokket til vaskepulver og skyllemiddel. Det er fire lommer der og jeg #dumma skjønner ikke hva som skal hvor?! Altså på første lumme står det en strek, lumme to , to streker. Så en slags blomst med tre blader og til slutt ml. Så... hjelp?! Anonymkode: 2b5df...0b9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 En strek er forvask. To streker hovedvask. Blomst er skyllemiddel. ml vet jeg ikke. Men som regel stå det serienummer i døra, så kan du google bruksanvisningen. 😊 Anonymkode: d2c7f...4ae
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Men hvor skal det vaskepulveret da? Anonymkode: 2b5df...0b9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok flaut... men kjøpt en brukt vaskemaskin på finn idag da min gikk ot skogen, måtte ha en krise løsning. Fant en fin og billig en så tipptopp! Men . Så lurer jeg på (det er en sånn liten hybel maskin) den har en lumme under lokket til vaskepulver og skyllemiddel. Det er fire lommer der og jeg #dumma skjønner ikke hva som skal hvor?! Altså på første lumme står det en strek, lumme to , to streker. Så en slags blomst med tre blader og til slutt ml. Så... hjelp?! Anonymkode: 2b5df...0b9 Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det sånn. blomst = skyllemiddel 1 strek = forvask 2 streker = vanlig vask Anonymkode: 4fe95...41d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #5 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men hvor skal det vaskepulveret da? Anonymkode: 2b5df...0b9 I 1 hvis du vasker med forvask, i 2 hvis du ikke bruker forvask Anonymkode: 4fe95...41d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #6 Skrevet 1. april 2017 Åååh okei , takk :-) :-) nå er jeg usikker på dettw med forvask... men kan stort sett bruke den med to da også skyllemiddel i blomst ? Anonymkode: 2b5df...0b9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åååh okei , takk :-) :-) nå er jeg usikker på dettw med forvask... men kan stort sett bruke den med to da også skyllemiddel i blomst ? Anonymkode: 2b5df...0b9 Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mener? Anonymkode: 4fe95...41d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #8 Skrevet 2. april 2017 Hvorfor ikke spørre de du kjøpte den av? Anonymkode: 93b66...04b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #9 Skrevet 2. april 2017 Da bruker du den med to streker og blomst, hvis du bruker skyllemiddel. Anonymkode: 62a2c...949
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #10 Skrevet 2. april 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: I 1 hvis du vasker med forvask, i 2 hvis du ikke bruker forvask Anonymkode: 4fe95...41d Skal man ikke ha i begge hvis man bruker forvask? Anonymkode: 0fc76...8fa
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #11 Skrevet 2. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Skal man ikke ha i begge hvis man bruker forvask? Anonymkode: 0fc76...8fa Pulver i den med 1 hvis du skal ha forvask Anonymkode: 93b66...04b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå