Gå til innhold

2 dager overtid men ingen mensen ?

Anbefalte innlegg

Jeg blir gal!!! Jeg er 2 dager "overtid" har alltid hatt veldig stabile sykluser... skulle hatt eggløsning 16-18 mars, å da burde jo enten mensen eller positiv test ha kommet ! Testene fra rfsu er alle negative... har hatt mensenmurringer i 3-4 dager, sure oppstøt og til tider kvalme... hva skjer med meg ? :( 

Anonymkode: 3820f...12f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144316246-2-dager-overtid-men-ingen-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eggløsning kan av ulike årsaker ha blitt forsinket. Da blir også mensen senere, man kan ikke gjøre annet enn å slappe av og vente. Mensen kommer 14 dager etter el har vært. Kroppen er ikke alltid så lett å forstå seg på. (Prøvde 6 år på første, så snakker av erfaring)

Ja, ser den asså, men jeg syns det er så veldig rart ! For jeg er 90% sikker på at jeg kjente eggløsningen den 19, jeg bruker alltid å kjenne den. Har et barn fra før som satt på første forsøk og har ikke brukt prevensjon på lang tid, bare hoppet av i svingen 🙈 Tok ny test nå, siden det er akkurat 14 dager siden jeg mener jeg hadde eggløsning... fortsatt hvit 😫 Syns Tr kan komme så vi kan starte på nytt :( 

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mangen som påstår og kjenne EL, den er ok. Om det slepte ett egg det kan være så som så. 

Anonymkode: edc68...ab5

Som sakt, jeg personlig kjenner det, har alltid mensen 14 dager etter jeg kjenner det, å denne gangen prøvde vi jo å treffe eggløsning så hoppa i høyet både før og etter eggløsning. Derfor jeg syns det er så rart at mensen ikke har kommet å jeg bare får negative tester... jeg forventer jo ikke at det skal sitte første pp, men da hadde det vært greit å få mensen så vi kan starte på nytt 🙈

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...