Gå til innhold

Ser dere noe på denne testen?

Anbefalte innlegg

Hadde ikm 21.mars, negativ test. Fikk mensen 24 mars. Hele tiden har jeg følt meg hoven i underlivet, vært ubehagelig å sitte faktisk.  Mensen var som vanlig. Ubehaget fortsatte så jeg tenkte det kunne være urinveisinfeksjon, tok test for dette men den var også negativ. Begynte å føles ut som om jeg hadde mensen igjen. Tok da en ny graviditetstest, jeg ser streken klart men allikevel svakt. Var ikke lett å ta bilde av den, syns bedre i virkeligheten.  Men ser dere noe? Jeg kan da umulig være gravid? 300h27l.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144316206-ser-dere-noe-p%C3%A5-denne-testen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, MammaMø85 skrev:

Hadde ikm 21.mars, negativ test. Fikk mensen 24 mars. Hele tiden har jeg følt meg hoven i underlivet, vært ubehagelig å sitte faktisk.  Mensen var som vanlig. Ubehaget fortsatte så jeg tenkte det kunne være urinveisinfeksjon, tok test for dette men den var også negativ. Begynte å føles ut som om jeg hadde mensen igjen. Tok da en ny graviditetstest, jeg ser streken klart men allikevel svakt. Var ikke lett å ta bilde av den, syns bedre i virkeligheten.  Men ser dere noe? Jeg kan da umulig være gravid? 300h27l.jpg

Du er gravid og så blir vel streken mer og mer synlig? Du kan ha blødninger selv om du er gravid.

Anonymkode: ea93b...a8f

Hahaha, tror ikke dette forumet er det beste stedet for en sånn aprilsnarr, altså ;)

Jeg har ingen egne erfaringer å vise til, men et kjapt google-søk viser jo at det absolutt kan skje. Og som Anonym over her påpeker, så er et jo ikke så uvanlig med blødninger.. Jeg ville kanskje tatt en digital, for å se hva den sier? Og så kanskje bestille en tur til legen? :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...