Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres jo ut som at du har graviditetssymptomer da! Lover jo bra det. Krysser alt hvertfall :) 

Jeg kjenner absolutt ingenting annet enn at det stakk litt nederst i magen på høyre side 5 og 6dpo, men det kan like gjerne være helt normale greier jeg ikke har kjent etter tidligere.. håper det er noe da 🙄🙏🏼

Tempen hadde sunket i litt i dag (til mere normalen for å være etter el).

så ble litt motløs, var usikker på om jeg skulle ta test. Men tok en likevell, er tom for lav sensetive. Så ble en vanlig en! Å der var det en vanlig strek og en tynn svak men rosa strek :)

Annonse

Annonse

Gratulere so mye <3

Har ogsa IKM denne veka, komt ut av tellingen på PP vi er i no. Har nettopp starta på utredning.

Har ikke tru på denne PP heller, tempen har gått nedover i fem dager no, å har hatt smerter der nede idag, så tenker det er mensen :/ IKM fredag

Lykke til til dere andre<3

52 minutter siden, Prina skrev:

Gratulere so mye <3

Har ogsa IKM denne veka, komt ut av tellingen på PP vi er i no. Har nettopp starta på utredning.

Har ikke tru på denne PP heller, tempen har gått nedover i fem dager no, å har hatt smerter der nede idag, så tenker det er mensen :/ IKM fredag

Lykke til til dere andre<3

Vi var på PP 11. 

Hadde ingen tro på slutten selv da tempen gikk ned. Å stikkinger/murringer. Men så kom kvalmen og de store puppene, så tok en test. Har Ikm på fredag.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...