Gå til innhold

Lysne opp hår (hjemme) med toning e.l

Anbefalte innlegg

Har hatt en mellomblond glansvask i håret som jeg synes har falmet og blitt mer kommunegrått. Kunne tenke meg å lysne håret litt igjen, men lar det seg gjøre uten at det blir gulaktig? Redd for at det blir helt galt, har aldri lysnet hele håret selv hjemme.

Noen tips? Forstår det er smartest å gå til frisør, men da ender jeg bare opp med striper igjen og påkrevd oppfølging hver tredje måned...

Noen gode merker å anbefale meg?

Anonymkode: 48d3b...c07

Fortsetter under...

Det er ikke mulig å få lysere år uten bleking. Toning fungerer ikke.

Jeg fraråder fra disse shampoo og conditioner som gjør håret lysere ette noen gangs bruk. Les hva som er i dem og du skjønner at det er bleking, bare at du har dritten i håret lenge.

Anonymkode: cabd6...3dd

Jeg har brukt goldwell colorance 10p og 10v for å friske det opp hjemme, men da må du ha vannstoff. Kjøpte på ebay pga er lei av å betale 800kr for det hos frisøren. Koster meg 100kr å gjøre det hjemme. Ellers kan du bruke wella colorcharm t18, fås kjøpt på eBay. Sjekk det på YouTube. Har kjøpt men ikke fått den enda. For å friske opp litt. 

Anonymkode: 12dbb...e04

Du kan fint får lystrer hår hjemme. Hvis du er mellomblond, så kan du lysfarge håret og det bør gå uten at det blir gult. Kjøper du farge på feks vita, så skal de kunne veilede deg i ditt valg. Hjemmefarger er ikke så vanvittig mye mer skadelig enn fargene hos frisør lenger da de ikke har lov å selge med like høy vannstoffprosent. 

Hilsen frisør

Anonymkode: 80e4c...b57

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...