Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Jeg leste i en annen tråd at i barnehagen var det nødvendig med goretex joggesko OG ett par med joggesko til.Hva er poenget med to forskjellige par? Når du har goretex sko til 700 kr så burde du vel ikke trenge ett par til med joggesko? Anonymkode: 90ac3...e89
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Nei det trenger man ikke. Om goretex skoene blir våte så er det likevel så vått at man like gjerne kan bruke støvler. Og trenger man noe luftigere kan man bruke sandaler. Så hvis man har både støvler og sandaler så klarer man seg fint med ett par joggesko. Jeg synes det er praktisk å ha såpass at vi kan la de skoene vi ikke bruker på vei hjem bli stående i barnehagen, siden vi går til og fra. Men det er jo luksus, ikke en nødvendighet. Anonymkode: 7af8a...772
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #3 Skrevet 31. mars 2017 Goretexsko er varme, om sommeren trenger man luftigere joggesko. Noen bruker sandaler i stedet, dem om det. Anonymkode: b0dfe...70f
Elsker livet Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Goretexskoene er tyngre og tettere, de er ypperlige når det er fuktig i gresset. Noe det er store deler av året. Men er det tørt og fint er det deilig å ha på noen lette sko som har såle som er spenstigere og stoff som er luftigere. Er det noe man kan klare seg uten er det sandaler etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 Aldri hatt goretex til mine, kun vanlig joggesko og gummistøvler. Anonymkode: 052da...6b7
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #6 Skrevet 31. mars 2017 Jeg har det jeg trenger, jeg. Uavhengig av hva andre mener. Det som er nødvendig for meg, er nok ikke det for andre. Her har vi flere par sko. Anonymkode: e0bae...f25
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #7 Skrevet 31. mars 2017 Nødvendig? Nei. Men her har barna hatt overgangssko i goretex, lette joggesko, sandaler og støvler til å bruke om sommeren. Er det vått i gresset på morgenen er overgangssko det beste synes jeg. Dette fordi goretex joggesko er så lave oppover ankelen at barna uansett blir våte hvis det et vått i gresset. Anonymkode: 6a75a...bd4
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #8 Skrevet 31. mars 2017 Spør om det er nødvendig ettersom jeg nettopp har brukt 700 kr på å kjøpe goretex sko,å økonomien tillatter ikke egentlig å kjøpe enda ett par med joggesko. Anonymkode: 90ac3...e89
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #9 Skrevet 31. mars 2017 Det er jo absolutt ikke nødvendig. Har du ikke råd ril det, så er det jo bare teit å kjøpe det. Stol på deg selv rundt hva som er nødvendig, det er ingen fasit på dette. Her har barnet flere par med joggesko, fordi det er noe jeg prioriterer. Hun er superaktiv, og jeg syns det er fint at hun har joggesko tilpasset forskjellige forhold / aktiviteter. Samtidig, hun eier ikke et par med pensko, og har aldri hatt det heller. Frem til nå har jeg sett på det som helt unødvendig. Spør du noen andre her om det så er det sikkert noen som syns det er sprøtt 😂 Anonymkode: 804b7...54b
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #10 Skrevet 31. mars 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg leste i en annen tråd at i barnehagen var det nødvendig med goretex joggesko OG ett par med joggesko til.Hva er poenget med to forskjellige par? Når du har goretex sko til 700 kr så burde du vel ikke trenge ett par til med joggesko? Anonymkode: 90ac3...e89 Poenget er vel akkurat det at det er to forskjelige par, til hvert sitt bruk. Jeg ville heller kjøpt goretex sko som var billigere enn 700 kr og kjøpt vanlige joggesko i tillegg, dette har jeg da også gjort. Kjøpte goretex sko til 200 kr (fjorårets modell) og joggesko til 350 kr til ene barnet, og goretex sko til 500 kr + joggesko til 300 kr til det andre barnet. Anonymkode: f72c4...543
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #11 Skrevet 31. mars 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg leste i en annen tråd at i barnehagen var det nødvendig med goretex joggesko OG ett par med joggesko til.Hva er poenget med to forskjellige par? Når du har goretex sko til 700 kr så burde du vel ikke trenge ett par til med joggesko? Anonymkode: 90ac3...e89 Goretex joggesko er tettere og tyngre, derfor bør en ha et par vanlige joggesko og. Jeg jobber i barnehage, og har goretex joggesko som jeg bruker veldig mye. Men jeg kan ikke tenke meg å bruke de på varme sommerdager, da har jeg vanlige joggesko Anonymkode: f86e6...0c0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #12 Skrevet 31. mars 2017 Det kommer litt ann på barnet. Har to aktive unger, hun ene fikk hetta hver gang det kom noe i skoen. Ikke så rart når hun leker i sandkasser, klattrerer og styrer. Så for å gi de i barnehagen litt ro hadde hun to joggesko. Da var det bare å bytte når hun fikk noe i de. Hun andre var en jordfreser. Var det en vanndråpe ute klarte hun alltid å finne den, bli skitten fra topp til tå før vi andre rakk å tenke. Så hun trengte virkelig to par om ikke flere. Jeg var nok den som tok med vinterskoene senest hjem, for de ble ofte tatt i bruk når joggesko, gummistøvler osv var bløte av sølevann. (Jeg syns bare det er positivt med skittene unger, når det er skitt fra lek. Jeg kan spyle ungene i hageslangen og dusjen. Ofte måtte spyle hun med hageslangen før hun kan komme inn. ) Nå har vi barnebarn, aktiv liten skapning det også men veldig ulik mine unger. Hun trenger nok ikke to par i barnehagen eller ekstra sett hjemme. Anonymkode: a6be0...510
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #13 Skrevet 31. mars 2017 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spør om det er nødvendig ettersom jeg nettopp har brukt 700 kr på å kjøpe goretex sko,å økonomien tillatter ikke egentlig å kjøpe enda ett par med joggesko. Anonymkode: 90ac3...e89 Ser den, men du trenger bare goretex NÅ. Så kan du tenke på joggesko i slutten av april, eller i mai Bare for å ha noe lett, som er lett å løpe med. Du får mange veldig billige joggesko, f.eks på europris. Eller shoeday. Anonymkode: e0bae...f25
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #14 Skrevet 31. mars 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ser den, men du trenger bare goretex NÅ. Så kan du tenke på joggesko i slutten av april, eller i mai Bare for å ha noe lett, som er lett å løpe med. Du får mange veldig billige joggesko, f.eks på europris. Eller shoeday. Anonymkode: e0bae...f25 Det kommer vel an på hvor man bor?! Uka her har det vel vært snøstorm i nord og 20+ i sør... Anonymkode: f72c4...543
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #15 Skrevet 31. mars 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kommer vel an på hvor man bor?! Uka her har det vel vært snøstorm i nord og 20+ i sør... Anonymkode: f72c4...543 Ja, men ingen kjøper vel goretex joggesko hvis det er snøstorm ute............................ Anonymkode: e0bae...f25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå