Gå til innhold

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Nölle_ skrev:

Huff, det høres ikke godt ut Flutili! 

Går å venter på tanta. Er på dag 26 og det kan variere litt, men de siste gangene har det syklusen ligget på 26 dager. Får se om jeg tester i morgen eller om jeg holder ut noen dager til. Sukk, alltid irriterende når syklusen er ustabil. 

Krysser fingrene for at testen blir positiv👍

Fortsetter under...

Annonse

18 minutter siden, Togepi skrev:

Tusen takk! :D Og gratulerer til deg også! :)

Må si jeg håper ting går fint denne gangen. Hadde en SA i Januar som var litt kjipt. Trenger ikke dèt flere ganger :P

Takk for det🙂

Håper spiren klorer seg fast for oss begge, jeg hadde SA i desember. 😔

44 minutter siden, Nölle_ skrev:

Gratulerer til dere som ble gravide😃Ønsker dere masse lykke til og håper at spirene deres klorer seg fast!

Her kom tanta i går så da blir det ny sjanse i mai. Har bursdag den måneden, og gjett hva jeg ønsker meg😉

Takk! :)
Og masse lykke til neste måned! :D Håper du får verdens beste bursdagsgave. 

1 time siden, Nölle_ skrev:

Gratulerer til dere som ble gravide😃Ønsker dere masse lykke til og håper at spirene deres klorer seg fast!

Her kom tanta i går så da blir det ny sjanse i mai. Har bursdag den måneden, og gjett hva jeg ønsker meg😉

Takk ❤️Håper du får tidenes største bursdagsgave. Krysser fingrene🤞

2 timer siden, Flutili skrev:

Har begynt å spotte, jeg håper bare det er litt uskyldig gammelt blod, men jeg har mine tvil. Er nok nok en SA på gang😔

Å nei😟Men husk, det trenger ikke å være sa. Spottet de første tolv ukene, men alt var fint! Krysser fingrene for at dette går bra! 

Annonse

4 timer siden, Flutili skrev:

Har begynt å spotte, jeg håper bare det er litt uskyldig gammelt blod, men jeg har mine tvil. Er nok nok en SA på gang😔

Sniker litt her ☺ eg spotta også i to dager når eg var 4-5 veker på veg. Rosa og litt brunt. Var heilt sikker på det var SA igjen. Heldigvis stoppa det opp og har ikkje spotta sidan 😊 regna med det var egget som grov seg meir ned. håper det stopper snart! Blod er ikkje kjekt 😐

44 minutter siden, Flutili skrev:

Det har blødd i hele dag, nesten som gammelt blod blanda med friskt. Ikke like mye som en vanlig mens, men altfor mye til at jeg føler meg trygg... 😔Får vel ta kontakt med legen til tirsdag og høre ang hcg 

Krysser fingrene!

9 timer siden, Flutili skrev:

Blødningene har nå stoppet. Må vel kanskje måle hcg for å få vite noe mer. 

Da jeg hadde SA i januar så ringte jeg legen og fortalte hva som hadde skjedd. Og da lurte de på om det var klumper med i blodet. I mitt tilfelle var det kraftig blødning med "klumper" og i tillegg smerter, så legen var enig i mistanken min. :mellow:

Sjekk med legen. Kanskje det var en tvilling eller noe. Krysser fortsatt fingrene :smilyblomst:

Har snakket med legen og hun ville ha meg inn for å skjekke hcg, så skal bort å ta blodprøve i dag og på torsdag, så får vi se hva prøvene sier. Jeg håper "bare" jeg har mista en tvilling. Vi har tvillinger i familien . Og jeg har mista en tvilling en gang tidligere og. men det er 5 år siden, husker ikke helt hvordan det artet seg da,husker jeg blødde litt, men ikke hvor mye. 

5 timer siden, Nölle_ skrev:

Ble det til at du tok testen? Huff, irriterende med den usikkerheten. 

Selv har jeg vært hos legen og tatt blodprøve for å skjekke om det er ubalanse med hormonene. 

Får resulatatet om to uker. Flere som har gjort det? Kan dere fortelle det dere vet? 

Jeg tok hormonprøver en syklus. På dag 1-2, dag 10 dag 21. Og dag 26 eller noe. Til meg var alt fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...