Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #1 Skrevet 27. mars 2017 Jeg skal på en undersøkelse på sykehuset og skal ta KLYX 1-2 timer før timen..Noen som vet hvor lang tid det tar før man er ferdig "tømt"? Jeg skal kjøre dit selv og har 15 minutter å kjøre..Tenkte å ta det 2 timer før jeg må dra..Nå har jeg vært på do 3 ganger allerede så mye er sikkert gjort før jeg får tatt dette middelet 😛 Skal ta 120 ml for det er bare helt nederste del av tarmen som skal undersøkes... Anonymkode: c610c...a0a
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #2 Skrevet 27. mars 2017 To timer før du skal dra, er sikkert greit. Er nok unnagjort på en halv time, men da har du god margin og kan ta deg en dusj og slappe av litt etterpå. (Noen blir svimle og kvalme). Anonymkode: 4a75f...462
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #3 Skrevet 27. mars 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: To timer før du skal dra, er sikkert greit. Er nok unnagjort på en halv time, men da har du god margin og kan ta deg en dusj og slappe av litt etterpå. (Noen blir svimle og kvalme). Anonymkode: 4a75f...462 Okei,takk for svar 😊 Da tar jeg det ca 2 timer før jeg drar.. Men jeg har ikke tatt sånn selv før,skal hele den lange tuppen på flaska inn i rompa før jeg klemmer ut væska? Hi Anonymkode: c610c...a0a
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #4 Skrevet 27. mars 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Okei,takk for svar 😊 Da tar jeg det ca 2 timer før jeg drar.. Men jeg har ikke tatt sånn selv før,skal hele den lange tuppen på flaska inn i rompa før jeg klemmer ut væska? Hi Anonymkode: c610c...a0a Ja, og det kan være litt vanskelig å få til på seg selv. Pass på å holde tuben sammenklemt når du tar den ut igjen. Bli liggende til du ikke klarer å holde på det mer. Anonymkode: 4a75f...462
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #5 Skrevet 27. mars 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, og det kan være litt vanskelig å få til på seg selv. Pass på å holde tuben sammenklemt når du tar den ut igjen. Bli liggende til du ikke klarer å holde på det mer. Anonymkode: 4a75f...462 Takk for svar 😊 Jeg får prøve så godt jeg kan 😉 Hi Anonymkode: c610c...a0a
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #7 Skrevet 27. mars 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lykke til! Anonymkode: 4a75f...462 Takk 😊 Har ikke tatt det enda,må bare spise litt først 😉 Men det står at det skal tas 1-2 timer før timen og den er kl.11,så tar jeg den kl.9 så er det 1 time og 15 minutter til jeg må dra..Regner med at det skal gå greit da 😉 Anonymkode: c610c...a0a
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2017 #8 Skrevet 27. mars 2017 Gikk tatt klyx,klarte ikke holde på det mer enn 2 minutter før jeg måtte på do..Da kom alt ut igjen sammen med bittelitt flytende avføring..Gjorde jeg noe feil siden det ikke kom mer? Eller kan det være at jeg allerede hadde vært på do 5! ganger siden jeg blir litt urolig i magen når jeg skal på slike undersøkelser så det ikke var igjen noe? Anonymkode: c610c...a0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå