Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Hvor gjør dere det? Kan liksom ikke tisse i senga... Bare lurer jeg... Anonymkode: e292d...8ac
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #2 Skrevet 25. mars 2017 Du mener wet, som i dusjen? Tisse? Eh?? Anonymkode: 43a93...377
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 Som i å like å bli tisset på... Anonymkode: e292d...8ac
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 Vi har gjort det i badekar noen få ganger mannen tenner noe voldsomt på dette når han har drukket alkohol 😂 Og jeg synes ikke det er så verst om det ikke skjer i senga så da blir det badekar Anonymkode: 39efe...b5b
skinnfilla Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 Praktiserer ikke wetsex , men vet man kan få kjøpt latexlaken . Men det blir likavel liggende oppå og splasje rundt vil jeg tro🤔 Jeg ville nok ha holdt meg til dusj/badekar. Men det er ikke min greie😅
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #6 Skrevet 30. mars 2017 Som oftest på badet, men også utendørs når omstendighetene tillater det. Både han og jeg tenner på dette så vi kan bruke det som oppvarming/ forspill på vei hjem. Jeg tenner på å tisse på meg og han blir helt gal av å se på. Vet ikke hvorfor jeg tenner på det, men jeg har gjort det så lenge jeg kan huske. Første gang vi gjorde dette sammen hadde vi vært på byen og drukket øl og på vei hjem sa jeg at jeg måtte tisse. Det var bare et par hundre meter igjen til leiligheten vår så vi fortet oss litt. Rett foran inngangsdøren stilte jeg meg med bena i kryss og tenkte at nå får jeg finne ut om han liker dette eller ikke. Jeg var superkåt, småfull og lot det stå til. Tisset der jeg sto i trange lyse jeans og kjente hvordan det ble vått og varmt nedover lårene. Han reagerte som i mine heteste drømmer med å holde tett rundt meg og klemme meg inntil seg. Jeg kjente at han var kjempestiv og han kysset meg og sa han aldri hadde opplevd noe mer sexy noen gang. Når vi kom inn gikk vi rett på badet der han vrengte av meg klærne og slikket meg som jeg aldri hadde opplevd før. Til slutt knullet vi som gale og dusjet sammen før vi gikk til sengs. Morgenen etter hadde vi deilig sex og delte sexfantasier vi hadde mens vi la planer for vårt neste våte eventyr. Vi har vært sammen i en evighet nå, men wetsex utgjør fremdeles en stor del av vårt rimelig aktive sexliv. Anonymkode: d79bc...196
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå