Gå til innhold

Hvor mange skritt har dere på skrittelleren i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10100. Hadde 15 000 igår. Har trent idag også. Er arbeidsledig så er egentlig ganske aktiv til ikke å ha noe å gjøre 😂 Har som regel minimum 10 000 om dagen. Trener hver dag også. Noe må jeg gjøre 😝

Anonymkode: 3cea7...112

Annonse

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

12784

Syns det var mange her med fryktelig mye. Jeg har gått en tur på 5 km i dag. Gjort husarbeid, samt hentet i bhg. Hva driver dere med dere som har gått 20-30000 skritt?

Anonymkode: 4351c...866

Jobber i barnehage som i dag var veldig underbemannet pga sykdom, jobbet derfor 9,5 time. Jobber på småbarnsavdeling som ligger i 2 etasje med soverom, uteområde og garderobe i første etasje.Trente etterpå

Anonymkode: 31776...b24

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

23756

sykepleier....

Anonymkode: 8d84d...9ff

Jobber som hjelpepleier på en rimelig normalt travel avdeling med klokker som ringer i ett. Vi har i tillegg ansvar for smøring av frokost. Er 22 pasienter på avdelingen. Jeg går fra jeg kommer til jeg går hjem. Jeg bruker mobilen som skrittteller. Jeg er aldri over 7000 skritt på en vakt selv om jeg går 7- 8 timer hver dag. Vi er i tillegg i øverste etg. Noe som betyr hyppige turer ned i kjelleren der vaskeriet, bleielageret, likkjøla osv er. Betyr dette at min skritt- teller er feil innstilt? Jeg tror ikke det da det liksom rimer med antall km. Dere som går 30000 skritt på en dag, hvor mange km utgjør det? 

Anonymkode: df113...a59

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jobber som hjelpepleier på en rimelig normalt travel avdeling med klokker som ringer i ett. Vi har i tillegg ansvar for smøring av frokost. Er 22 pasienter på avdelingen. Jeg går fra jeg kommer til jeg går hjem. Jeg bruker mobilen som skrittteller. Jeg er aldri over 7000 skritt på en vakt selv om jeg går 7- 8 timer hver dag. Vi er i tillegg i øverste etg. Noe som betyr hyppige turer ned i kjelleren der vaskeriet, bleielageret, likkjøla osv er. Betyr dette at min skritt- teller er feil innstilt? Jeg tror ikke det da det liksom rimer med antall km. Dere som går 30000 skritt på en dag, hvor mange km utgjør det? 

Anonymkode: df113...a59

Jeg jobber i barnehage og kan fort gå 9000 - 10000 skritt på en vanlig vakt, mye mer på en travel vakt eller hvis jeg har sovevakt.  Mens min kollega som mener at hun går like mye som meg, går gjerne bare 5000 - 6000 skritt. Vi har samme skrittellere og har til og med byttet de for å se, med samme resultat.

Jeg synes ikke 7000 skritt er så mye hvis du går hele tiden. Hvis jeg husker riktig så går jeg ca 1000 skritt på 15 min når jeg går tur i vanlig tempo. Hvis ikke den er feilinnstilt eller det er noe galt med den, så går du nok mindre enn du tror. Jeg har fullstendig makk i rumpa, så jeg er på beina veldig mye av tiden.

Anonymkode: 31776...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...