Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #26 Skrevet 25. mars 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: What? Usmakelig, kan jeg skjønne snerper mener, men rasistisk?? Hva i huleste er rasistisk med denne tråden? Å påpeke at menneskeraser har ulike trekk, er å påpeke biologiske fakta. Å kalle det rasistisk er ignorant og snerpete. Å være rasistisk er (hovedsakelig) å mene at noen er mindre verdt med bakgrunn i rase. Hi Anonymkode: d67ee...8b6 Nei, det er å tillegge folk generaliserte trekk basert på rase. Myten om den svarte elskeren er også en rasistisk myte, der slavene angivelig skulle være mer "dyriske" enn slaveeierne. Og kvinnene liksom skulle dyrke dette dyriske og drømme om å bli voldtatt av en svart fyr som ikke kunne styre seg og som hadde kjempepenis. Anonymkode: 30e8f...5e7
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #27 Skrevet 25. mars 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Du er nysgjerrig på penisen deres, selv om du egentlig ikke liker tanken på å ha sex med en farget? det er ikke å være nysgjerrig på livet, det er å være smått patetisk. Men deg om det, selvsagt. Anonymkode: 8974e...8be Og du er opptatt av å tråkke på andre mennesker. Det er jo ikke akkurat en festlig egenskap. Anonymkode: d67ee...8b6
februarprins2013 Skrevet 25. mars 2017 #28 Skrevet 25. mars 2017 ikke han jeg lå med,den var liten,men det sies jo så
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #29 Skrevet 25. mars 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er å tillegge folk generaliserte trekk basert på rase. Myten om den svarte elskeren er også en rasistisk myte, der slavene angivelig skulle være mer "dyriske" enn slaveeierne. Og kvinnene liksom skulle dyrke dette dyriske og drømme om å bli voldtatt av en svart fyr som ikke kunne styre seg og som hadde kjempepenis. Anonymkode: 30e8f...5e7 Dette. Du reduserer en person til ett stereotypisk trekk og tar fra vedkommende all menneskelighet. Hvis han ikke oppfyller stereotypen, så blir du skuffet, ergo da er han ikke verdt noe. Det er drøyt. Vi har alle våre fantasier og drømmer som ikke alltid er politisk korrekte eller akseptable, ingen skam i det. Bare pass deg litt før du sier det høyt, i hvert fall før du vet om de det gjelder, er med på leken. PS: Husk å spørre om han kan danse også... Alle svarte kan danse, du vet vel det? Så eksotisk! Anonymkode: bfdc1...666
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #30 Skrevet 25. mars 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er å tillegge folk generaliserte trekk basert på rase. Myten om den svarte elskeren er også en rasistisk myte, der slavene angivelig skulle være mer "dyriske" enn slaveeierne. Og kvinnene liksom skulle dyrke dette dyriske og drømme om å bli voldtatt av en svart fyr som ikke kunne styre seg og som hadde kjempepenis. Anonymkode: 30e8f...5e7 Du er ganske langt ute å kjøre nå. Men det vet du selv også. Generalisere trekk i form av biologiske komponenter, som for eks svart hud, afrohår eller fyldige lepper, eller hvit hud eller skjeve øye er ikke rasistisk! Dersom de generalisere trekket jeg trakk frem var lav IQ, voldelige, ukontrollerbare eller lignende, DA er jeg enig med deg. Men det gjorde jeg ikke, jeg spurte etter erfaringer med svarte menn og om det stemte at deres pikker vanligvis er større. Noe som en av de første svarte meg på ved å henviste til en vitenskaplig artikkel. Bare ta den politisk korrekte moralen din og skyv den laaaangt inni den lave pannen din, så går du sikkert noe fornuftig ut av den. hi Anonymkode: d67ee...8b6
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #31 Skrevet 25. mars 2017 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du er ganske langt ute å kjøre nå. Men det vet du selv også. Generalisere trekk i form av biologiske komponenter, som for eks svart hud, afrohår eller fyldige lepper, eller hvit hud eller skjeve øye er ikke rasistisk! Dersom de generalisere trekket jeg trakk frem var lav IQ, voldelige, ukontrollerbare eller lignende, DA er jeg enig med deg. Men det gjorde jeg ikke, jeg spurte etter erfaringer med svarte menn og om det stemte at deres pikker vanligvis er større. Noe som en av de første svarte meg på ved å henviste til en vitenskaplig artikkel. Bare ta den politisk korrekte moralen din og skyv den laaaangt inni den lave pannen din, så går du sikkert noe fornuftig ut av den. hi Anonymkode: d67ee...8b6 Prøv å google "Asian women", så får du en annen seksuell stereotypi. Og si etterpå at du ikke klarer å se det rasistiske i det - i så fall er du jo offisielt stokk dum! Anonymkode: 30e8f...5e7
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #32 Skrevet 21. august 2017 Fant du ut av om de hadde større;)? Anonymkode: 2a8d8...9e7
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #33 Skrevet 21. august 2017 På 24.03.2017 den 18.54, Anonym bruker skrev: Men hvorfor lurer du? Utifra innlegget ditt vil du ikke ha svart menn. Google gir svar http://illvit.no/mennesket/kroppen/penis-fa-oversikt-over-storrelsen-blant-verdens-menn Anonymkode: fb495...1cb Hahaha, dette var en merkelig tråd. Ut i fra den artikkelen som var linket så har mannen min godt over gjennomsnittet blant nordmenn (17cm). Godt fornøyd med den. Kommer i mål hver eneste gang. Anonymkode: 13f21...ddf
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #34 Skrevet 21. august 2017 Det er jo ikke behagelig med en kjempe på 23cm, vondt når den bunner. vil heller ha en passe lang en som er over snittet tykk;) Anonymkode: 2a8d8...9e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå