Gå til innhold

Nysgjerrig... har egentlig svarte menn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...større pikk enn gjennomsnittet? Er det liksom slik at dersom man hooker opp med en Afrikansk utseende mann, så er man nesten sikret en stor pikk? 

Jeg er så glad i store pikker men er litt usikker på de svarte, er redd jeg ikke tenner så veldig på en blåpenis, so to speak. Så om jeg "fanger" en for litt sengehygge vil jeg jo ikke bli skuffet mtp størrelsen. 

Kan dere med erfaring med blacks si noe om det? Dere som er moralsk opphøyet, og ikke elsker sex, trenger ikke svare ;-p

Anonymkode: d67ee...8b6

Skrevet

Syns egentlig du omtaler de på en stygg måte 

Anonymkode: a785b...597

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syns egentlig du omtaler de på en stygg måte 

Anonymkode: a785b...597

Ja, jeg er enig. Unnskyld. Jeg er bare litt usikker på det. Men veldig nysgjerrig likevel. Har du noe erfaring å dele? 

Skrevet

Ja, det kan jeg bekrefte at stemmer.

Anonymkode: 39ad6...30d

Skrevet

Var sammen med en 2 meter høg svart mann i min ungdom. Hans far var afroamerikaner og hans mor var mørk hun og men tror hun var adoptert til Norge men vet ikke fra hvilke land.

Fargen spilte ingen rolle for meg:) tenkte egentlig aldri over den hverken på han eller pikken ;) men han var ikke større enn snittet nedentil da.. ;) 

Største jeg har hatt var det dessverre den dritten av en eks jeg har og han var helt hvit.

Anonymkode: 6f407...17b

Skrevet

Blå? Hva mener du med det? Ellers er det vel noe i uttrykket: Once you go black, you never go back. Jeg har bare hatt sex med én afrikansk mann og pikken hans var gigantisk. Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne. Helt seriøst! 

Anonymkode: 6340c...09a

Skrevet

Herregud, det er så drøyt.

Én ting er sikkert - det er ikke greit å være afrikansk mann i dag. Enten er du voldtektsmann, eller så vil kvinner ha deg utelukkende for den store kuken din. 

Håper du finner en med stor, da, slik at du ikke blir skuffet! Kanskje du kan finne en tre-fire stykker og stille dem rekke og sjekke før du drar hjem, så slipper du den flausa, liksom.

Folk, ass!

Anonymkode: bfdc1...666

Skrevet

For en tråd. 

Blir rett og slett kvalm.

Anonymkode: 30e8f...5e7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Blå? Hva mener du med det? Ellers er det vel noe i uttrykket: Once you go black, you never go back. Jeg har bare hatt sex med én afrikansk mann og pikken hans var gigantisk. Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne. Helt seriøst! 

Anonymkode: 6340c...09a

Blå..? Mener blåsvart. Noen av dem er jo det. Hvordan var det å ha sex med en gigakuk da? Var det bra eller bare som vanlig? 

HI

Skrevet

Herregud, det er så drøyt.

Én ting er sikkert - det er ikke greit å være afrikansk mann i dag. Enten er du voldtektsmann, eller så vil kvinner ha deg utelukkende for den store kuken din. 

Håper du finner en med stor, da, slik at du ikke blir skuffet! Kanskje du kan finne en tre-fire stykker og stille dem rekke og sjekke før du drar hjem, så slipper du den flausa, liksom.

Folk, ass!

Anonymkode: bfdc1...666

Om jeg skulle stille dem på rekke ville det bare være for å suge dem etter tur. God ide, for øvrig. (Selv om jeg skjønner at du prøver å dra en referanse til slavehandel og at jeg er the bad guy i denne referansen din)

Tror uansett ikke afrikanske menn lider under at jeg vurderer å ta med en hjem for god sex basert på antakelsen om at deres pikk er stor. Tror vel heller at de forsøker å utnytte det. 

Skrevet

Dette er så sykt dumt at jeg tror ikke på det 😂 Du kan umulig være en voksen dame med barn.

Anonymkode: fb495...1cb

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om jeg skulle stille dem på rekke ville det bare være for å suge dem etter tur. God ide, for øvrig. (Selv om jeg skjønner at du prøver å dra en referanse til slavehandel og at jeg er the bad guy i denne referansen din)

Tror uansett ikke afrikanske menn lider under at jeg vurderer å ta med en hjem for god sex basert på antakelsen om at deres pikk er stor. Tror vel heller at de forsøker å utnytte det. 

Er du mann (bad guy), eller er du virkelig dame? Tror du er mann jeg og misunnelig på afrikanere som er kjent for stort stell. Forøvrig finnes det også hvite med stort stell dersom det var der du glapp. 

Skrevet
21 minutter siden, koro51 skrev:

Er du mann (bad guy), eller er du virkelig dame? Tror du er mann jeg og misunnelig på afrikanere som er kjent for stort stell. Forøvrig finnes det også hvite med stort stell dersom det var der du glapp. 

Hehe, jeg forstår mistanken. Men jeg er en kvinne på 40 år, med to barn. Og jeg ER klar over at det finnes mange hvite menn med bra utstyr, tro meg ;-) 

Men, du vet, man vil jo gjerne prøve litt av hvert. Ville bare høre hva andres erfaringer var.. antar det ikke bare er snerpete frøkner med vaginose her inne. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, jeg forstår mistanken. Men jeg er en kvinne på 40 år, med to barn. Og jeg ER klar over at det finnes mange hvite menn med bra utstyr, tro meg ;-) 

Men, du vet, man vil jo gjerne prøve litt av hvert. Ville bare høre hva andres erfaringer var.. antar det ikke bare er snerpete frøkner med vaginose her inne. 

Men hvorfor tar du ikke bare en hvit mann med stort utsyr da, så du slipper å være redd for blåfargen? Skjønner du at det virker helt absurd?

Skrevet
27 minutter siden, koro51 skrev:

Men hvorfor tar du ikke bare en hvit mann med stort utsyr da, så du slipper å være redd for blåfargen? Skjønner du at det virker helt absurd?

Hvordan kan livet bli spennende om man bare gjøre det som er trygt og kjent, og ikke risikerer litt? :)

hi

Skrevet

Det stemmer nokk. Gode elskere er de og. 

Hvis du googler er det faktisk en tanell over landene og gjennomsnittsstørrelse😂 🙈

Anonymkode: 2fdf3...e50

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan livet bli spennende om man bare gjøre det som er trygt og kjent, og ikke risikerer litt? :)

hi

Ja, ja, jeg gjør andre ting for å oppleve spenning. Misforstod kanskje da jeg trodde du kun var opptatt av størrelse! Lykke til med spenning ;) 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man behøver ikke være snerpete for å mene at denne tråden er rasistisk og usmakelig.

Skrevet

Ja, det er litt som at alle svarte kvinner har større bryster enn hvite... ehh.. vent nå...

Anonymkode: affc8...fd7

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man behøver ikke være snerpete for å mene at denne tråden er rasistisk og usmakelig.

What? Usmakelig, kan jeg skjønne snerper mener, men rasistisk?? Hva i huleste er rasistisk med denne tråden? Å påpeke at menneskeraser har ulike trekk, er å påpeke biologiske fakta. Å kalle det rasistisk er ignorant og snerpete. 

Å være rasistisk er (hovedsakelig) å mene at noen er mindre verdt med bakgrunn i rase. 

Hi

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er litt som at alle svarte kvinner har større bryster enn hvite... ehh.. vent nå...

Anonymkode: affc8...fd7

Så du nekter for sto svarte kvinner har andre dominerende trekk enn hvite? Alle har hel lik størrelse på leppene, liksom? 

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du verden, så GLAD jeg er for at jeg ikke er 40, singel og desperat! Føler du at tiden begynner å renne ut, så du må skynde deg å 'prøve litt av hvert'? Selv om du egentlig ikke tenner på det? 

For et stusselig lite liv...

Anonymkode: 8974e...8be

Skrevet

Du verden, så GLAD jeg er for at jeg ikke er 40, singel og desperat! Føler du at tiden begynner å renne ut, så du må skynde deg å 'prøve litt av hvert'? Selv om du egentlig ikke tenner på det? 

For et stusselig lite liv...

Åh, jeg er glad på dine vegne! Jeg gleder meg over alle kvinner (og menn) som er glad og lykkelig i livet sitt. Som er fornøyd med å være akkurat den de er. Det er jeg også, og det er jeg veldig glad for. Jeg leser om så mange her inne som er mistrøstig og klager over sine menn (med god grunn). 

Men du tar feil om meg, jeg er verken desperat eller singel; jeg er lykkelig, fornøyd og nysgjerrig (på svarte menns peniser, blant annet) Haha! :)

hi

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åh, jeg er glad på dine vegne! Jeg gleder meg over alle kvinner (og menn) som er glad og lykkelig i livet sitt. Som er fornøyd med å være akkurat den de er. Det er jeg også, og det er jeg veldig glad for. Jeg leser om så mange her inne som er mistrøstig og klager over sine menn (med god grunn). 

Men du tar feil om meg, jeg er verken desperat eller singel; jeg er lykkelig, fornøyd og nysgjerrig (på svarte menns peniser, blant annet) Haha! :)

hi

Du er nysgjerrig på penisen deres, selv om du egentlig ikke liker tanken på å ha sex med en farget?

det er ikke å være nysgjerrig på livet, det er å være smått patetisk. 

Men deg om det, selvsagt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...