Gå til innhold

Reise til Gran Canariøyene i april? 22 grader i gjennomsnitt, litt kaldt eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

22 grader er jo ikke allverdens... Lurer på om det kan bli en badeferie da? 

Puerto Mogan har jo en nyyyydelig strand, vurderer finne ett lite hotell der, og ta med meg mann og lillegutt på 3 år. 

Har alri vært der, kun Tyrkia, men det tør jeg ikke nå. Noen som har erfaring som vil dele den? :)

Anonymkode: d1c4a...f2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal i påska. GC er jo den eneste plassen man kan reise til hele året. Er drittvær der nå, så da blir det nok fint i april. 22 grader er MINIMUM, så ville nok ikke vært bekymret. Men bading i havet blir kaldt ja. 

Anonymkode: a7472...fc5

Skrevet

Var der nå i forrige uke. Når solen står på er det kjempedeilig, men litt kaldt når den går bak en sky.

Badet i havet, var vel ca 20 grader. Regner med det er varmere både på land og i vann i april, så jeg ville nok dratt dit uten betenkeligheter.

Skrevet

Vi var i Mogan i april for 3 år siden, flott vær, men det var altfor kaldt i sjøen, klarte så vidt å bade.

Vi bodde på Cordial Mogan Playa

Anonymkode: bdc11...46a

Skrevet

Var der i April for noen år siden. Var ca 20 grader i skyggen på dagtid og litt vind. Det var perfekt når vi hadde med små barn, men det var for kaldt å bade i havet og bassenget orket kun de "tøffeste" av oss.

Absolutt et deilig avbrekk til "kulda" hjemme, men ikke helt tropeferie nei :)

Anonymkode: 8dfde...596

Skrevet

April er jo så nydelig her hjemme. Du har ikke mulighet for å dra i oktober istedet da? Da er temperaturene fremdeles gode, og havet er godt og varmt etter sommeren. I tillegg er det mye roligere enn på sommeren mtp turister.

Anonymkode: 1442f...9e6

Skrevet

Finn et hotell med oppvarmet basseng, så blir det nok en herlig ferie :)

Anonymkode: 21824...6f7

Skrevet

Øya heter Gran Canaria, den ligger sammen med flere andre øyer som sammen heter Canariøyene. 

Anonymkode: 72188...8d7

Skrevet

Min søster var der for en uke siden, og på dagtid, var det stort sett over 30 grader i skyggen. Men ikke så varmt i vannet. Men har man oppvarmet basseng går jo det fint. Og det blir bare varmere der framover.

Anonymkode: d0b5f...f06

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var der i April for noen år siden. Var ca 20 grader i skyggen på dagtid og litt vind. Det var perfekt når vi hadde med små barn, men det var for kaldt å bade i havet og bassenget orket kun de "tøffeste" av oss.

Absolutt et deilig avbrekk til "kulda" hjemme, men ikke helt tropeferie nei :)

Anonymkode: 8dfde...596

Kulda hjemme? Det er jo vår i april da...

Anonymkode: 24971...82e

Skrevet

Ja, men da kjører vi på! Juhuuuu :D

Anonymkode: d1c4a...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...