Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å få svar på en benmargsprøve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren min skal ta det i dag og jeg er svært bekymret for svaret.(

Anonymkode: ef321...244

Fortsetter under...

Skrevet

Avhenger av hvor den blir tatt og hvor tolkningen blir gjort, hva som skal gjøres med den og hvilken hastegrad som er satt på tolkningen. Er det en prioritert undersøkelse hvor tolkningen kan utføres samme sted kan det være et foreløpig svar kommer i dag, mer sannsynlig iløpet av et par dager. Utvidede undersøkelser tar gjerne lengre tid. 

Anonymkode: dad94...08c

Skrevet

Han ligger på sykhuset.Har fått to poser med blodoverføring.Fordi han manglet blod.

Anonymkode: ef321...244

Skrevet

Håper det går bra med broren din.og at det Ikkje er noko alvorlig. .då dotter mi på 6 år tok beinmargsprøve. .så fekk me svar neste dag. .Det var leukemi ho hadde. .men alt fint no 😊 

Skrevet

Siden han er innlagt så vil jeg tippe at svar foreligger i morgen allerede. Kommer selvfølgelig an på hva de mistenker og slike ting. Da jeg var syk og ble innlagt - og før de visste hva som feilet meg - fikk jeg svar på alt av scanninger og prøver fortløpende.

Anonymkode: 6f14f...308

Skrevet

Jeg fikk svar etter 3 dager, var innlagt når jeg fikk svar, holdt bokstavelig talt på å blø i hjel. Heldigvis bekreftet prøven at jeg ikke hadde kreft, men en annen (godartet) blodsykdom. Begynte nesten å grine av lettelse når legen kom og fortalte meg det. Lykke til og god bedring til broren din - husk å ikke ta sorgene på forskudd, selvom man frykter det verste, trenger det altså ikke være det! 🍀🍀🍀

Anonymkode: 5bd82...793

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...