Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #26 Skrevet 23. mars 2017 2 timer siden, Iiiiik skrev: Så det du vet er at han hadde en digital samtale med en jente, og at han har slettet det. Ut fra dette konkluderer du med at det må være noe muffens, sannsynligvis av seksuell karakter? Ville du tenkt det samme hvis han hadde hatt kontakt på messenger med en mann? Er han en sånn som må ha seksuell intensjon med all kontakt med andre damer? Kan han ikke ha hemmeligheter for deg i det hele tatt? Det trenger så absolutt ikke være av seksuell karakter for å kalles utroskap nei. Selvfølgelig er det noe muffens når deler av en samtale blir slettet, det er jeg ikke i tvil om. Så det seksuelle kan man se bort fra her, det er ikke det jeg er bekymret over nå. Og hemmeligheter, hvorfor skulle han ha det? Han kan selvfølgelig ha sitt eget private, men hemmeligheter som ville påvirket forholdet vår om det kom fram er ikke ok. Vi har tidligere hatt praten om hvor vi trekker grensen for utroskap og hva vi legger i det. Og det han har gjort nå er i den sjangeren. Anonymkode: 580eb...cea
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #27 Skrevet 23. mars 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Problemet er jo at de fleste heterofile menn er tiltrukket av damer. Så kontakt med en annen mann for en heterofil mann vil aldri ha en seksuell karakter. Det ER rart hvis man sletter de nyeste meldingene, men tar vare på gamle, i en og samme samtale på FB. Det mest logiske er jo at man sletter hele samtalen, eventuelt sletter de eldste meldingene. Hva er vitsen med å slette noen få meldinger fra en samtale? Anonymkode: f47b7...7f5 Kanskje man har skrevet noe pinlig, noe man angrer på (ikke noe som gjør at man har vært utro) eller andre dumme ting. Man har da rett til å gjøre som man vil og slette det man vil uten at man må stå til rette for det. Anonymkode: 866c8...183
Mordi Skrevet 23. mars 2017 #28 Skrevet 23. mars 2017 HVORDAN kan man se at det har vært kontakt mellom de dersom meldinger er slettet? Jeg finner ikke noe sted på min msg som kan si noe om det. Eneste som kommer opp er hvor lenge det er siden folk har vært aktive, og det kommer opp uansett om de har snakket med meg eller ikke. Det er jo hvor lenge det er siden de var aktive på FB. Veldig spent på svar her nå. Dette er i såfall en helt ny funksjon for meg.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #29 Skrevet 23. mars 2017 26 minutter siden, Mordi skrev: HVORDAN kan man se at det har vært kontakt mellom de dersom meldinger er slettet? Jeg finner ikke noe sted på min msg som kan si noe om det. Eneste som kommer opp er hvor lenge det er siden folk har vært aktive, og det kommer opp uansett om de har snakket med meg eller ikke. Det er jo hvor lenge det er siden de var aktive på FB. Veldig spent på svar her nå. Dette er i såfall en helt ny funksjon for meg. Gå inn på Facebook på PC Trykk på messenger-ikonet oppe mot høyre på den blå linjen Nå har du fått opp ei liste med dine samtaler. På høyre side står det klokkeslett og de to første bokstavene i en ukedag hvis det ikke er fra i dag. Skjønner du? Det er fra når sist sendte melding ble sendt/mottatt. På mannens side står det "ti". Gå nå inn på en tilfeldig samtale. Hold musepekeren over den siste boblen eller profilbildet hvis det er den du skriver med som har sendt sist. Der vil du kunne se når det ble sendt/mottatt. På mannens side står det en dato fra i fjor. Skjønte du dette? Og er dette noe issue for deg med tanke på hva tråden handler om egentlig? Anonymkode: 580eb...cea
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #30 Skrevet 23. mars 2017 Aldo DIB slutter aldri å forundre meg😂 En slettet samtale på Facebook og det er fullstendig ramaskrik. Tre tråder under er mannen min dro på ferie med en kollega DET er helt i orden DET.... hva er logikken ???? Og en annen ting jeg alltid lurer på hvorfor spørr dere ikke bare mannen er ærlige og sier det som det er?? Anonymkode: 85a4f...25f
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #31 Skrevet 23. mars 2017 Jeg sletter enkeltmeldinger sendt til en venninne av og til. Da har jeg enten fått ut litt frustrasjon over mannen eller lånt henne penger. (Han er så gjerrig, selv om vi har mer enn nok.) Anonymkode: 4b077...259
Mordi Skrevet 23. mars 2017 #32 Skrevet 23. mars 2017 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gå inn på Facebook på PC Trykk på messenger-ikonet oppe mot høyre på den blå linjen Nå har du fått opp ei liste med dine samtaler. På høyre side står det klokkeslett og de to første bokstavene i en ukedag hvis det ikke er fra i dag. Skjønner du? Det er fra når sist sendte melding ble sendt/mottatt. På mannens side står det "ti". Gå nå inn på en tilfeldig samtale. Hold musepekeren over den siste boblen eller profilbildet hvis det er den du skriver med som har sendt sist. Der vil du kunne se når det ble sendt/mottatt. På mannens side står det en dato fra i fjor. Skjønte du dette? Og er dette noe issue for deg med tanke på hva tråden handler om egentlig? Anonymkode: 580eb...cea Takk, da lærte jeg noe nytt i dag også! EH NEI, dette var noe jeg seriøst lurte på, og om det nå hadde vært sånn at HI hadde misforstått så hadde jo det vært bra. Og kanskje litt oppklarende om det hadde vært tilfellet. Men det var absolutt ikke for å være spydig på noen som helst måte. Skjønner egentlig ikke helt hvordan du fikk det til å bli det heller jeg da men...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #33 Skrevet 23. mars 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det trenger så absolutt ikke være av seksuell karakter for å kalles utroskap nei. Selvfølgelig er det noe muffens når deler av en samtale blir slettet, det er jeg ikke i tvil om. Så det seksuelle kan man se bort fra her, det er ikke det jeg er bekymret over nå. Og hemmeligheter, hvorfor skulle han ha det? Han kan selvfølgelig ha sitt eget private, men hemmeligheter som ville påvirket forholdet vår om det kom fram er ikke ok. Vi har tidligere hatt praten om hvor vi trekker grensen for utroskap og hva vi legger i det. Og det han har gjort nå er i den sjangeren. Anonymkode: 580eb...cea Ut fra det du skriver, så synes jeg det er helt galskap at du trekker slutninger om utroslap Anonymkode: 866c8...183
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2017 #34 Skrevet 23. mars 2017 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Aldo DIB slutter aldri å forundre meg😂 En slettet samtale på Facebook og det er fullstendig ramaskrik. Tre tråder under er mannen min dro på ferie med en kollega DET er helt i orden DET.... hva er logikken ???? Og en annen ting jeg alltid lurer på hvorfor spørr dere ikke bare mannen er ærlige og sier det som det er?? Anonymkode: 85a4f...25f Jeg har svart i begge tråder. Og forskjellen (for meg) er om man skjuler ting og lyver for hverandre. Og ja, jeg har også vært på tur med en mannlig kollega og gjort ting som ikke bare var jobbrelatert, uten at min mann eller kollegaens kone løftet et øyenbryn. Men jeg har også, i et annet forhold, levd med samboerens konstante dobbelte bokføringer, hemmelige mail-mapper, mobilen på lydløs for ikke å avsløre at han tekster med en kvinne; kort sagt, hans konstante forsøk på å holde en bakdør åpen... Så, kort fortalt, forholdets karakter og grunnstemning kan være veldig forskjellig. Og i det ene forholdet mitt har jeg aldri sett på mannens jobbreiser og turer som et problem. I det andre forholdet visste jeg at bare han skulle i butikken, ville han ta mobilen med for å kontakte den dama. Så der ville jeg faktisk ha sett på en todagers tur som et problem - men ikke i et likeverdig og ærlig forhold. Utover det er jeg helt enig med deg, det er samtale som er løsningen her. Ikke å spionere eller å lære hvordan man gjenoppretter messenger-innlegg... Anonymkode: da57f...809
Gjest Skrevet 29. mars 2017 #35 Skrevet 29. mars 2017 Innlegget er blitt moderert grunnet Spam /reklame. Mod K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #36 Skrevet 29. mars 2017 HI, problemet ditt er egentlig ikke det du nå ev. har oppdaget. Problemet i forholdet ditt er at det fra før ikke var tillit i forholdet. Du har gjentatte ganger avslørt at mannen din lyver om andre ting, og du har skrevet at han er så flink til å lyve at det er vanskelig å avsløre ham. Dvs. i utgangspunktet har du lite eller ingen tillit til mannen. Likevel har mannens tidligere "synder" ikke vært nok til at du har gått videre med det. Fordi du ikke har tillit til ham så fant du grunn til å sjekke facebookdialogene hans. Problemet er ikke det han har gjort eller ikke gjort med denne dama. Men om han har gjort noe med denne damen så er det for deg en "god nok" grunn til at du føler du kan konfrontere mannen om den manglende tilliten i forholdet. Ta tak i det egentlige problemet i forholdet deres - manglende tillit og respekt for den andre. Manglende tillit fører til mindre tilknytning. Mindre tilknytning til hverandre fører til at dere distanserer dere følelsesmessig. Mindre følelser for hverandre og lite/ingen tillit er snarveien for at en eller begge i et forhold kan ende med å være utro. Bestill en time til familievernkontoret i morgen og fortell mannen din at pga. alle løgner så har dere et alvorlig tillitsbrudd i forholdet, og at dere må jobbe med det om dere skal greie å bevare forholdet. I parterapien kan du så ta opp samtalene hans med denne damen. Anonymkode: 08416...daf
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #37 Skrevet 18. april 2017 Hvordan går det? Anonymkode: 86c64...33e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå