Gå til innhold

Hvorfor er det så mange som synes skalla menn er stygge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller menn som har komplekser for lite hår? Er jo endel damer som liker skinna menn... I min manns familie mister de håret. Broren er skalla, faren er skalla og de er begge sykelig opptatte av alternative metoder for å få tilbake håret. Uten at det hjelper i det hele tatt. 

Mannen min skinner seg. Jeg synes det er greit nok, ble ikke sammen med ham pga håret 😅 

Anonymkode: 265ee...851

Skrevet

Elsker kjekke skallet menn ;-)

Anonymkode: 26b12...164

Skrevet

Det er da mange fler som reagerer på skallede kvinner.

Anonymkode: 4b33b...1a9

Skrevet

Skalla menn er som regel tøffe og barske. Tenner veldig på de jeg, ihvertfall. 

Mulig det handler om selvtillit. At de føler seg nakne uten hår, om de ikke har bra nok selvtillit.

Anonymkode: 9ff24...c94

Skrevet

Tipper det har noe med at man forbinder skallethet med alderdom. Selv om det absolutt ikke er det i virkeligheten - mange menn mister jo håret veldig tidlig.

Jeg visste at jeg aldri kom til å bli forelsket i en skallet mann.....Men der tok jeg feil, gitt!
Verdens kjekkeste, barskeste, kuleste, snilleste og morsomste mann viste seg å være skallet, så da ble det ham jeg giftet meg og fikk tre barn med :-)

Anonymkode: 3e6c4...45e

Skrevet

Skalla er sexy! Men måne, eller en som tviholder på noen stusselige fjoner er veldig turn off! Da er det bare å fjerne alt! Mye, mye bedre!  

Anonymkode: 91e22...fd2

Skrevet

Aldri hørt om VOKSNE damer som synes at menn uten hår er stygge.

Skrevet
3 minutter siden, Julia1984 skrev:

Aldri hørt om VOKSNE damer som synes at menn uten hår er stygge.

Vesentlig presisering, ja. Og forøvrig - å ha menneskelige trekk man oppfatter som "stygge" burde man lært som barn at man ikke sier noe om.

Anonymkode: 289c9...c9c

Skrevet

Ingenting galt med menn uten hår, så lenge de bærer det godt :)

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt over. Det er svært få menn som ikke kler hårtapet sitt, så lenge de anerkjenner at de mister håret vel og merke. Tilfeldighetene ville det slik at han jeg er sammen med har tykt og fint hår. Samme har pappa faktisk. 

Så lenge menn ikke har hår på ryggen og mengder på brystkasse/mage. For det er ekkelt, syns jeg! Når du tror de har på en hårete genser, men så er de "nakne". Eller at man "rasper" seg i håndflatene når man stryker de på rygg/mage 🤢😖

Anonymkode: 76647...86c

Skrevet

<3 Skalla mann!

Anonymkode: cbc18...3a9

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg aldri tenkt over. Det er svært få menn som ikke kler hårtapet sitt, så lenge de anerkjenner at de mister håret vel og merke. Tilfeldighetene ville det slik at han jeg er sammen med har tykt og fint hår. Samme har pappa faktisk. 

Så lenge menn ikke har hår på ryggen og mengder på brystkasse/mage. For det er ekkelt, syns jeg! Når du tror de har på en hårete genser, men så er de "nakne". Eller at man "rasper" seg i håndflatene når man stryker de på rygg/mage 🤢😖

Anonymkode: 76647...86c

seriøst... når ble kroppshår ekkelt? Ikke alle kan være plastikkdukker.

Anonymkode: 265ee...851

Skrevet

Mannen min skinner seg, han er bare deilig og barsk :strix:

Anonymkode: 55455...8c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...