Gå til innhold

stor klump i armhulen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i september fordi jeg hadde en klump i armhulen, den var ikke veldig stor men legen sa det var en betent hårsekk? den forsvant da. Nå får ca 3 uker siden fant jeg en ny klump som var liten men jeg tenkte at det bare var en kvise sånn som sist gang og tenkte ikke mye over det. Da jeg kjente på den 2 uker senere så hadde den vokst litt så jeg prøvde da å se om det var en kvise eller noe annet, men det fikk jeg ikke til så bestemte meg for å vente litt til å se va som skjedde.

Da jeg våknet i går så hadde den vokst i størrelse i tillegg var den helt hoven, så nå vet jeg ikke om det er på grunn av barbering (droppet det nå) , Deodorant eller noe annet.  

Jeg tenkte å bestille time til legen snart vis den ikke forsvinner.

Noen som har hatt noe lignenes og fant dere ut?

Anonymkode: 952f0...f6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lege. Antakelig en absess som må behandles.

Anonymkode: 99a5b...b61

Skrevet

Betent svettekjertel. Klår du på den kan du trigge fram betennelse og da kommer det puss. Blir den større og rød er det betent puss og det må ut. Og må  gro innanfra og ut.

Anonymkode: 315fa...70e

Skrevet

Får satse på at det bare er det, vil ikke tenke på at det kan være noe annet. men skal betente svettekjertel gjøre vondt? får klumpen gjør ikke vondt og er veldig hardt, ser ikke tegn til noe rødhet rund den heller akkurat nå

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får satse på at det bare er det, vil ikke tenke på at det kan være noe annet. men skal betente svettekjertel gjøre vondt? får klumpen gjør ikke vondt og er veldig hardt, ser ikke tegn til noe rødhet rund den heller akkurat nå

Er den ikkje rød eller vondt så kan den trekke seg tilbake. Men blir den vond og sår da gjør den seg klar som ei kvise. Det som kommer ut lukter og blir den ikkje tømt godt kommer det tilbake. Derfor skal den tømmes godt og gro innenfra og ut.

Vokser den og ikkje blir så eller øm da kontakter du for da er det noe annet.

Anonymkode: 315fa...70e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...