Ville Vera Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Prøver meg på begge deler denne perioden etter 2 kjemiske på rad.. Håper det klaffer Noen av dere som har prøvd og lyktes?
SLURPÅ Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 Prøvde for første gang på Wild Yam og satt på første forsøk. Jeg har hatt positive tester kvar mnd men heksa kom som forventa. Prøvd i ca 3 år.
Sunshine4 Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 Når startet du på Wild yam etter eggløsning? Har lest så mye forskjellige om Wild yam...både positivt og negativt.
Ville Vera Skrevet 21. mars 2017 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2017 2 timer siden, Sunshine4 skrev: Når startet du på Wild yam etter eggløsning? Har lest så mye forskjellige om Wild yam...både positivt og negativt. Jeg begynte på wild yam 3 dager etter positiv el-test Er i dag 1 uke siden den positive testen og har så vonde typ "menssmerter" i magen og i går kjentes det ut som noen stakk meg med en strikkepinne i underlivet. Helt merkelig. Selv om mensen ikke skal komme før om enda 6 dager. Kan jeg være gravid?
SLURPÅ Skrevet 22. mars 2017 #5 Skrevet 22. mars 2017 23 timer siden, Sunshine4 skrev: Når startet du på Wild yam etter eggløsning? Har lest så mye forskjellige om Wild yam...både positivt og negativt. Dagen etter høy temp.
SLURPÅ Skrevet 22. mars 2017 #6 Skrevet 22. mars 2017 21 timer siden, Ville Vera skrev: Jeg begynte på wild yam 3 dager etter positiv el-test Er i dag 1 uke siden den positive testen og har så vonde typ "menssmerter" i magen og i går kjentes det ut som noen stakk meg med en strikkepinne i underlivet. Helt merkelig. Selv om mensen ikke skal komme før om enda 6 dager. Kan jeg være gravid? Det hadde jeg, menssmerter og stikking på eine siden som varte i ca 1 time og høyre side på dag 7 dpo. Var nok egget som festet seg.
Sunshine4 Skrevet 22. mars 2017 #7 Skrevet 22. mars 2017 5 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev: Dagen etter høy temp. Jeg temper ikke. Er det mulig å ta det etter negativ test igjen? Bruker el-tester :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå