Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Har så lyst å reise bort fra hele 17.mai. Værste dagen i året.... Ungene vil og Men, det er jo ikke så værsikkert da.... Skal jeg ta sjansen og ta de med? Eller? Anonymkode: 9c9da...5b3
Kira Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Jeg ville ikke gjort det hvis dere er ute etter sol og varme. Vi var der i månedsskiftet mai/juni et år. De første dagene var det kjempe kaldt. Husker jeg var så glad for at jeg hadde tatt med fleece og vindjakke til ungene. Skikkelig sur vind og iskaldt i sjøen. Heldigvis ble det såpass varmt i luften de siste dagene at vi kunne bade. Da var det første uken i juni. Vi drar nok aldri tilbake dit igjen før slutten av juni.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 Jeg liker ikke varme, så jeg synes det er helt topp å reise litt utenom sesong Det er uansett varmere enn i Norge Men du bør velge et hotell med oppvarmet basseng, for det er kald i vannet enda Anonymkode: b2550...68b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 Vi var der en uke i mai, kom dit 16. Mai. Var ganske kjølig og regnet tre dager. Bada bitte litt to dager, men var kaldt Anonymkode: bcbe5...3b2
Kira Skrevet 19. mars 2017 #5 Skrevet 19. mars 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker ikke varme, så jeg synes det er helt topp å reise litt utenom sesong Det er uansett varmere enn i Norge Men du bør velge et hotell med oppvarmet basseng, for det er kald i vannet enda Anonymkode: b2550...68b Da vi var der i mai var det faktisk varmere i Norge. Så på Facebook at barna løp rundt i tskjorte og badet i sprederen, mens vi satt på Mallorca og frøs i sur vind
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #6 Skrevet 19. mars 2017 Ok, dropper det da Noen av dere som vil tipse om andre steder å reise (for å slippe 17. mai )? Prøver finne noe på Gran Canaria, men virker som sesongen er avsluttet der da... finner ingen reiser på TUI og Ving... HI Anonymkode: 9c9da...5b3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #7 Skrevet 19. mars 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok, dropper det da Noen av dere som vil tipse om andre steder å reise (for å slippe 17. mai )? Prøver finne noe på Gran Canaria, men virker som sesongen er avsluttet der da... finner ingen reiser på TUI og Ving... HI Anonymkode: 9c9da...5b3 Du må jo ikke bestille charter. Ofte billigere å bestille fly og hotell separat. Har du sjekket f.eks booking.com eller lignende? Anonymkode: ab65f...a19
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #8 Skrevet 19. mars 2017 Du er nok for seint ut til den datoen dere ønsker. Men som en skriver, hva med å bestille fly og hotel seperat? Anonymkode: d96cf...d67
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #9 Skrevet 19. mars 2017 En gang var vi der i mnd skifte april/mai. Og en annen gang uka før 17 mai. Vi var heldig med været begge gangene. Rundt 25-30 grader på dagen. Det var forholdsvis kaldt etter sola var gått ned - 18 til 20 grader. Det skal sies at uken etter vi var der hadde det vært 15 grader og regn hele uka. Vi var heldige Anonymkode: 1901e...889
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #10 Skrevet 19. mars 2017 Reis til Kypros Anonymkode: 958c9...7f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå