GĂ„ til innhold

Hvilken navnekombinasjon liker dere best av

Anbefalte innlegg

Andor Axel

Axel Andor

Andor Matheo

Andor Tobias

Andor Edvard

?

Har lyst til Ä bruke Andor, som er oppkallingsnavn. Er litt usikker pÄ om Axel Andor vil bli uttalt som Axelandor, og om Matheo oppleves som et nymotens navn, som kanskje ikke passer sammen med Andor?  Andor Edvard klinger kanskje ikke like godt som de andre? Hva synes dere? PÄ forhÄnd takk for svar!

Anonymkode: 680f7...998

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144314991-hvilken-navnekombinasjon-liker-dere-best-av/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Andor stÄr best alene, passer ikke egentlig med noe. Kult og tradisjonsrikt navn. 

Skulle det blitt kombinert med noe ville jeg tatt noe fra samme generasjon:

Ingolf Andor

Andor Norvall

Andor Torvald 

Anonymkode: 9d406...d83

PĂ„ 18. mars 2017 den 1.20, Anonym bruker skrev:

Andor Axel

Axel Andor

Andor Matheo

Andor Tobias

Andor Edvard

?

Har lyst til Ä bruke Andor, som er oppkallingsnavn. Er litt usikker pÄ om Axel Andor vil bli uttalt som Axelandor, og om Matheo oppleves som et nymotens navn, som kanskje ikke passer sammen med Andor?  Andor Edvard klinger kanskje ikke like godt som de andre? Hva synes dere? PÄ forhÄnd takk for svar!

Andor Tobias :)

Andor Tobias er det eneste fine navnet i mine Þrer. 

Aksel Andor hÞres ut som musikkuttrykket accelerando. Matheo er jeg ikke sÄ glad i i utgangspunktet. Andor Edvard fÄr en tung rytme. 

Andre forslag:

Andor Martinus

Andor Olai

Andor Kristoffer

Andor Nikolai

Andor Elias 

Anonymkode: 36457...c41

Jeg tenkte ogsÄ umiddelbart pÄ musikkuttrykket accelerando.

Jeg synes ikke noe sÊrlig om Andor mÄ jeg innrÞmme, men vil kanskje holde en knapp pÄ Andor Tobias eller Tobias Andor. NÄr det er sagt sÄ ville jeg holdt meg til et norrÞnt navn. Skal Andor brukes i dagligtalen? Hvis ikke sÄ hadde jeg valgt det som navn nr 2.

Eiliv Andor

Erland Andor

Hauk Andor

Brage Andor

Takk for svar! Ønsker at navnet vi bruker i dagligtalen skal starte med bokstaven A, da vi allerede har 6 barn med navn pÄ forbokstaven A. 

Av navn pÄ A vi har vurdert er Andor og Axel som fÞrstenavn. Andor skal brukes, enten som fÞrste, eller andre navn. Da det kanskje blir litt mye med to navn pÄ A (Axel Andor eller Andor Axel), ender vi gjerne pÄ at Andor blir fÞrstenavn, og velger friere et navn nr 2. 

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...