Gå til innhold

Trådløs eller støvsuger med ledning ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke erfaring, men har lyst på sånn selv. Det jeg har lest meg frem til er at batteriet ikke holder lenge. Du kan f.eks ikke støvsuge et helt hus uten å lade i mellom. Dessuten er de ikke like sterke. Det anbefales derfor at man har en annen støvsuger i tillegg, men de er nok veldig greie til rask hverdagsstøvsuging.

Anonymkode: af704...bf7

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke erfaring, men har lyst på sånn selv. Det jeg har lest meg frem til er at batteriet ikke holder lenge. Du kan f.eks ikke støvsuge et helt hus uten å lade i mellom. Dessuten er de ikke like sterke. Det anbefales derfor at man har en annen støvsuger i tillegg, men de er nok veldig greie til rask hverdagsstøvsuging.

Anonymkode: af704...bf7

Det stemmer. Vi har bare 100 kvadratmeter, men jeg rekker ikke over alt uten å lade hvis jeg er nøye og tar kroker, under møbler o.l. Til å gå kjapt over og ta det verste holder det akkurat.

Det ble reklamert med at batteriet skulle holde i 35 minutter, men det er hvis man kjører på en modus med lavere strømforbruk, som gjør at den nesten ikke suger. Står den på fullt holder den ca 15 minutter. Så den er grei til en kjapp hverdagsstøvsuging, men til helgerengjøringen bruker vi den med ledning.

Mulig man kan få bedre batteri hvis man legger i mer penger da. Vår kostet 1500,-.

Anonymkode: d6e05...5c4

Vi har begge deler, den trådløse holder til ca 170m2 før den må lades. Den kostet rundt 11000 da, men vi må ha en som tar hår uten ødelegge kostene under siden vi har flere tenåringsjenter og ei mamma med masse langt hår. 

Setter den på før jobb, og da er hele 1.etasje støvsugd når vi kommer hjem. Har en med ledning også, og den brukes også om vi skal støvsuge alt samtidig.

Anonymkode: 06ebd...2ee

Annonse

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har begge deler, den trådløse holder til ca 170m2 før den må lades. Den kostet rundt 11000 da, men vi må ha en som tar hår uten ødelegge kostene under siden vi har flere tenåringsjenter og ei mamma med masse langt hår. 

Setter den på før jobb, og da er hele 1.etasje støvsugd når vi kommer hjem. Har en med ledning også, og den brukes også om vi skal støvsuge alt samtidig.

Anonymkode: 06ebd...2ee

Jeg trodde HI mente håndholdt støvsuger uten ledning, ikke robotstøvsuger? Men robot er fantastisk. Er det roomba 980 du har? Vi har den, synes det har blitt mye bedre her etter at vi fikk den 😊 Setter den på når vi går ut, og slipper lodotter og støv overalt 😄

Anonymkode: df124...82b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...