Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Hvorfor endte deres mann med å være utro? Hadde dere det dårlig hjemme ? Og var sexlivet likedan som alltid før selv om han var utro? Anonymkode: fe2d8...3cc
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #2 Skrevet 17. mars 2017 Hvorfor vet jeg ikke. Vi hadde sex nesten så ofte vi kunne. Men så måtte han "kjøre for folk" når de skulle ut på byen. Mest sannsynlig var han lei og søkte lykken andre steder mens jeg satt hjemme med to små. Gikk fra han og har det mye bedre uten en sånn dust. Sexen var likedan, eller.. Han tilbød ut av det blå å gå oftere ned på meg. Noe som hadde skjedd 5 ganger tidligere ila de 4 årene vi var sammen.. Anonymkode: 24db0...bd0
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 Spørs om du ikke bør rette deg til mennene som var utro istedenfor kvinnenes formening om hvorfor de ble bedratt. Det kan sikkert komme interessante svar her. Som postet i tidligere tråder, mener jeg fremdeles at det mest vettuge svaret er å få her: Anonymkode: 53d6e...c7a
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #4 Skrevet 17. mars 2017 https://www.ted.com/talks/esther_perel_rethinking_infidelity_a_talk_for_anyone_who_has_ever_loved Lenken, fungerte fint i forhåndsvisning, men ikke etter posting. Her er URL'en. Kanskje en admin kan se på det. Anonymkode: 53d6e...c7a
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #5 Skrevet 17. mars 2017 Min var utro fordi han ønsket noe nytt. Han har tendens til å kjede seg på alle livets områder - jobb, skole, vennekrets, ting han bruker og så videre. Sexlivet har heller ikke fått oppsving etter at vi fant tilbake til hverandre - han mangler nye impulser og klarer ikke å ha seg med en og samme dame resten av livet. Anonymkode: ca6d7...722
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2017 #6 Skrevet 17. mars 2017 Kan jo egentlig ikke snakke for min mann, men jeg kan gjengi det han har fortalt meg. han var utro da han var sammen med sin ex. Han ønsket ikke å være i forholdet, og forlot henne tre ganger, men syntes synd på henne og gikk tilbake. Hun slet på alle livets fronter og klarte seg ikke uten ham. Han var ikke lykkelig, elsket henne ikke, de hadde ikke sex og samlivet deres var rett og slett bånn. Jeg unnskylder ham ikke på noen måte, for når han følte det sånn og i tillegg var utro (to anledninger, ingen fast elskerinne), så burde han rett og slett ikke blitt sammen med henne igjen. Antagelig hjalp det heller ikke på hennes depresjoner selvom han sier hun aldri visste at han var utro. Etter den siste gangen han var utro forlot han henne for godt da han innså at livet de levde ikke var bra for noen av de. Han forsøkte så godt han kunne å være der for henne, hjelpe henne, få henne ut av depresjonen, ved å være kjæresten hennes, men det hjalp nok ingen av de uansett hvor hardt hun holdt fast i ham. Jo mer desperat hun ble, jo sterkere ønsket han it av forholdet, men han ville ikke være en drittsekk og forlate en som ikke hadde det helt bra i livet. Likevel ble han en drittsekk som var utro. Hun har det bedre nå, men er fremdeles ikke helt frisk. Anonymkode: 5d704...240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå