Gå til innhold

Barnas dager hos Skoringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når det blir i vår?

Anonymkode: 15bbb...35e

Skrevet

Nå lurte du meg godt 😁

Nei, vet ikke. Tipper like før 17.mai.

Skrevet

Om ca 3-4 uker 😀

Anonymkode: 0cf8a...83d

Skrevet

Tror det pleier å være i begynnelsen av april.

Anonymkode: 6182a...61a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Om ca 3-4 uker 😀

Anonymkode: 0cf8a...83d

Uka før påska? 

Skrevet

Jeg fikk reklame i posten i går om at det er 3 for 2 på sko. Stå ingen dato, men tipper det gjelder fra nå? 

Anonymkode: cfc50...581

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk reklame i posten i går om at det er 3 for 2 på sko. Stå ingen dato, men tipper det gjelder fra nå? 

Det ER nå, men det er vel noe annet enn barnas dager... er ikke barnas dager 2 for 1?

Anonymkode: 2f7c1...f5d

Skrevet

Forstår ikke at noen i det hele tatt handler sko på Skoringen eller eurosko, jeg ville aldri tatt på mine barn sko derfra. Rett og slett stygge sko der! 

Anonymkode: 93d5e...86e

Skrevet

Haha, den var ny! Hvor handler du sko da?

Anonymkode: 2c789...100

Skrevet

De har ikke gått ut med dato enda, men det står på nettsiden deres at om du melder deg på nyhetsbrevet deres får du mail før tilbudet starter

https://www.skoringen.no/barnas-dag/

I fjor var det 6.-9. april.

Anonymkode: 89c36...101

Skrevet

Eurosko har snart  Barnas dager. 

Anonymkode: 85785...a33

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eurosko har snart  Barnas dager. 

Anonymkode: 85785...a33

Men Eurosko har ikke to for en. De har gjerne noen tilbud på joggesko + sandaler o.l. men når du skal ha sko til flere enn et barn er to for en på Skoringen helt genial.

Jeg endte med å kjøpe Viking gore-tex joggesko til 9-åringen i dag, for hun måtte bare ha noe lettere på bena nå. Skoringen hadde helgetilbud, satt ned fra 999 til 599

Skrevet
På 17.3.2017 den 16.45, Anonym bruker skrev:

Forstår ikke at noen i det hele tatt handler sko på Skoringen eller eurosko, jeg ville aldri tatt på mine barn sko derfra. Rett og slett stygge sko der! 

Ja, for de har jo bare ett merke eller en type sko.....Skal du prøve å provosere, så bør du prøve litt hardere

Anonymkode: edefc...a5a

Skrevet
På 17.3.2017 den 16.45, Anonym bruker skrev:

Tuller du? 

Du lar ikke barna dine bruke sko fra verken Viking, Adidas, Converse, Timberland, Sorel osv osv? 

Hva slags sko kler du på barna dine da??

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tuller du? 

Du lar ikke barna dine bruke sko fra verken Viking, Adidas, Converse, Timberland, Sorel osv osv? 

Hva slags sko kler du på barna dine da??

Måtte inn på skoringen og sjekke nå, de fører faktisk mer enn 64 forskjellige merker, så enig med deg. Litt spesielt å si at de har bare stygge sko ;)

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Måtte inn på skoringen og sjekke nå, de fører faktisk mer enn 64 forskjellige merker, så enig med deg. Litt spesielt å si at de har bare stygge sko ;)

Ja men, helt ærlig, hovedvekten av barnesko der er klumpete, glorete joggesko, og overprisede ukjente merker uten noe slags stil. Jeg har kjøpt sko der til mitt barn som ble utslitte og stygge etter to uker. Og de kostet 600 kr! 

Anonymkode: bad1d...b8f

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja men, helt ærlig, hovedvekten av barnesko der er klumpete, glorete joggesko, og overprisede ukjente merker uten noe slags stil. Jeg har kjøpt sko der til mitt barn som ble utslitte og stygge etter to uker. Og de kostet 600 kr! 

Hvis du ikke klarer å finne en eneste bra sko der, så er du rimelig sær og forutinntatt

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ikke klarer å finne en eneste bra sko der, så er du rimelig sær og forutinntatt

Åja, så forutinntattheten min påvirker Skoringens elendige og smakløse utvalg? Haha, morsom resonnering.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åja, så forutinntattheten min påvirker Skoringens elendige og smakløse utvalg? Haha, morsom resonnering.

:klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...