BareMeg73 Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Hvor mange deler er det til den? Får ikke til å sette den sammen, så lurer på om vi mangler en del eller to....
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 3 deler, maskinen, flaska og kniven Anonymkode: c54b1...9bd
BareMeg73 Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: 3 deler, maskinen, flaska og kniven Anonymkode: c54b1...9bd Jeg har flaska, maskinen, kniven og en del til. Men det må mangle noe mer.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 6 minutter siden, BareMeg73 skrev: Jeg har flaska, maskinen, kniven og en del til. Men det må mangle noe mer. Hva er den siste delen da? Jeg har denne maskinen, og har bare de 3 delene Anonymkode: c54b1...9bd
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 Jeg har også den maskinen og det er bare 3 deler, med mindre du teller drikketuten som en egen del Anonymkode: fdb97...ec4
BareMeg73 Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva er den siste delen da? Jeg har denne maskinen, og har bare de 3 delene Anonymkode: c54b1...9bd Det er jo maskinen, en rund "klump" som kniven sitter fast i, og en rundt "klump" som er hul gjennom. Og flaska da. Skjønner ikke hvordan i all verden dette skal settes sammen.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #7 Skrevet 16. mars 2017 4 minutter siden, BareMeg73 skrev: Det er jo maskinen, en rund "klump" som kniven sitter fast i, og en rundt "klump" som er hul gjennom. Og flaska da. Skjønner ikke hvordan i all verden dette skal settes sammen. Er du sikker på at du har blender to go, for mine kniver sitter fast i flasken, og så settes flasken fast på maskinen. Er det denne du har`? https://www.komplett.no/product/813223/hjem-fritid/kjoekkenutstyr/kjoekkenapparater/blender/obh-nordica-smoothie-twister-black?gclid=CODh3bjK2tICFQhnGQodB3AF_Q&gclsrc=aw.ds&dclid=CL-xh7nK2tICFRaCGQodrSoMXQ# Anonymkode: c54b1...9bd
BareMeg73 Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du sikker på at du har blender to go, for mine kniver sitter fast i flasken, og så settes flasken fast på maskinen. Er det denne du har`? https://www.komplett.no/product/813223/hjem-fritid/kjoekkenutstyr/kjoekkenapparater/blender/obh-nordica-smoothie-twister-black?gclid=CODh3bjK2tICFQhnGQodB3AF_Q&gclsrc=aw.ds&dclid=CL-xh7nK2tICFRaCGQodrSoMXQ# Anonymkode: c54b1...9bd Det ser ut som den, ja. Jeg må kjøre på Til Bords nå, og spørre de. Enten så er det noe galt med den, ellers så.... Ja, er jeg helt ko-ko.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #9 Skrevet 16. mars 2017 17 minutter siden, BareMeg73 skrev: Det ser ut som den, ja. Jeg må kjøre på Til Bords nå, og spørre de. Enten så er det noe galt med den, ellers så.... Ja, er jeg helt ko-ko. Men kan du ikke sette kniven fast på flaska, så sette flaska opp ned med knivene ned i maskinen? Kan du legge ut bilde av alle tingene kanskje? Dette er den enkleste smoothielageren jeg har hatt, så jeg strever litt med å forstå hva som er galt Anonymkode: c54b1...9bd
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2017 #10 Skrevet 16. mars 2017 Kikk på demonstrasjonsvideoen i linken her https://www.obhnordica.fi/tuotteet/keittio/tehosekoittimet-sauvasekoittimet/blender-smoothie-twister-grey Anonymkode: c54b1...9bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå