Gå til innhold

Biff og blowjob-dagen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Herregud!!! Hvor gammel er dere egentlig? Og hva slags planet lever dere i?

Anonymous poster hash: b7433...247

Vet ikke hvem dette var rettet til, men mannen min og jeg er 31 år gamle, og lever PÅ, ikke i, Jorden der vi er seksuelt aktive, jeg liker å suge, og han liker å bli sugd. I tillegg liker vi biff. Vi spiser biff når vi har lyst på det, likeså suger jeg mannen min når jeg har lyst til det. Tilfeldigvis er det 24. Mars i dag, men disse hendelsene, altså biff og blowjob, inntreffer rett som det er uavhengig av dato.

Anonymous poster hash: da12e...411

Herregud!!! Hvor gammel er dere egentlig? Og hva slags planet lever dere i?

Anonymous poster hash: b7433...247

En planet der man har sex med partneren sin og er leken i hverdagen. Dere som aldri tuller med noe og ikke markerer "tulledager", hva snakker dere med mannen om? Politikk og været? Vitenskapelige artikler? Dere har viktoriansk sex under dyna med lyset slukket? Tøysing og tull er jo selve essensen i et sunt forhold.

Vet ikke hvem dette var rettet til, men mannen min og jeg er 31 år gamle, og lever PÅ, ikke i, Jorden der vi er seksuelt aktive, jeg liker å suge, og han liker å bli sugd. I tillegg liker vi biff. Vi spiser biff når vi har lyst på det, likeså suger jeg mannen min når jeg har lyst til det. Tilfeldigvis er det 24. Mars i dag, men disse hendelsene, altså biff og blowjob, inntreffer rett som det er uavhengig av dato. Anonymous poster hash: da12e...411

Det er 14 mars ;):P

Anonymous poster hash: adea1...e6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...