Gå til innhold

Forbanna mollusker!!!

Anbefalte innlegg

Datteren min fikk skikkelig mange på ene låret. Kjøpte en snegleslimkrem på nett som jeg smørte på hver kveld med plaster over. De var helt borte ila. et par uker. Hun fikk dessverre arr til tross for de aldri ble klemt på.

Anonymous poster hash: 81971...faa

Fortsetter under...

Eldste var sterkt plaget i ett års tid. Fikk henvisning til hudlege. Hun var bare 4 da, og hudlege ville egentlig ikke fjerne de, da de fleste barn skrek og måtte bli holdt fast. Men fireåringen insisterte og det ble med det. Så vi smurte inne alle (trodde vi) med emla, og fikk skrapt bort en etter en. En av de siste hadde vi glemt med emla så den var vond. Men hun ville ha de bort så hun tok seg sammen, og ville likevel inn flere ganger for å fjerne. 

Har tilsammen vært der 3 ganger og fjernet nærmere 200 molllusker. Etter tredje runde ble vi endelig kvitt det for godt. 

Kusinen var den første som fikk mollusk. En mollusk som ble borte etter noen mnd. Min var heldekt av bittesmå over hele kroppen, men verst på brystet og armer.

Så lenge de ikke plager barnet anbefales det vel å bare la de være. Min spurte i flere mnd om vi kunne gjøre noe før jeg tilslutt lot henne gå til legen. Til vanlig en pysete jente som ikke tålte noe, men hun ville tydeligvis ha de vekk, for hun har aldri i sitt liv vært så tapper før eller etterpå igjen😅

Anonymkode: 6da1d...372

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...