Ville Vera Skrevet 13. mars 2017 #1 Del Skrevet 13. mars 2017 Jeg har alltid hatt en stabil syklus på 31-32 dager, og kjent eggløsningssmerter ca midt i syklusen på dag 15-16. Men de 2 siste syklusene der vi har prøvd å lage barn har jeg plutselig begynt å blø MASSE på dag 22 i syklusen, kun 1 uke etter eggløsning. Ingen pms, ømme pupper eller noe forvarsel heller som jeg bruker å få før vanlig mens. Jeg begynte å bruke bidronninggele for å rette litt opp i syklusen, og begynte å teste eggløsning med test fra dag 8. Nå er jeg på dag 20 og fortsatt ingen utslag på el-test, eller noen el-smerter som jeg bruker å ha. Kan bidronningele virkelig klusse syklusen sånn til? Hva tror dere det kan være? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144314603-plutselig-ikke-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
C'est la vie Skrevet 14. mars 2017 #2 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg har alltid hatt en stabil syklus på 31-32 dager, og kjent eggløsningssmerter ca midt i syklusen på dag 15-16. Men de 2 siste syklusene der vi har prøvd å lage barn har jeg plutselig begynt å blø MASSE på dag 22 i syklusen, kun 1 uke etter eggløsning. Ingen pms, ømme pupper eller noe forvarsel heller som jeg bruker å få før vanlig mens. Jeg begynte å bruke bidronninggele for å rette litt opp i syklusen, og begynte å teste eggløsning med test fra dag 8. Nå er jeg på dag 20 og fortsatt ingen utslag på el-test, eller noen el-smerter som jeg bruker å ha. Kan bidronningele virkelig klusse syklusen sånn til? Hva tror dere det kan være? Oftest kommer mens 14 dager etter el. Begyn å teste med el tester litt tidligere. For å være sikker på at den ikke er en uke før den egentlig skal. Denne syklusen testet jeg fra dag 1-20. Har som regel stoppet å teste ved positiv. Men den var positiv i 3 dager, så hadde tatt feil av el om jeg hadde stoppet. Samt jeg temper hver morgen, da ser jeg om el har vært Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144314603-plutselig-ikke-eggl%C3%B8sning/#findComment-148365303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå