Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Jeg vet jeg høres lite takknemmelig ut! Min mor har vært i New York og kjøpte bursdagsgave til meg der. Hun var strålende fornøyd og gledet seg til å gi meg den. Hun visste jeg ønsket meg ny veske og kom altså hjem med en MK- veske til meg. Og jeg synes hun er generøs og det var en veldig flott gave, bortsett fra at stilen (fargene) ikke er "meg" i det hele tatt. Jeg synes den er harry. Hun hadde også kjøpt en til seg selv som jeg selvfølgelig synes var kjempe fin! Så hva gjør jeg? Kjøper meg en ny veske og finner frem MK vesken kun når jeg er sammen med henne? Ønsker virkelig ikke å bruke den, men vil jo ikke såre henne når hun har gitt meg en såpass dyr gave. Anonymous poster hash: 8ab19...f71
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 Tja hva med å prøve å få byttet den i km butikken i Oslo? Anonymous poster hash: c9657...375
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 Det lønner seg sikkert å være ærlig. Si at du setter stor pris på at hun kjøpte en dyr veske til deg, men at du dessverre ikke likte den så godt. Foreslå at hun kan beholde den selv, at hun kan selge den, returnere den til butikken hvis mulig osv. Si at du synes det er synd hvis en så dyr veske blir liggende i skapet og at du virkelig håper hun heller vil ha den selv. Moren din kjøpte nok vesken for å glede deg, ikke for å belaste deg. Si at det var en generøs gave og at du satt pris på at hun ønsket å glede deg, men at hun dessverre ikke helt traff smaken din. Jeg håper virkelig ikke at folk beholder ting jeg gir dem for å glede meg. Poenget med en gave er jo at mottakeren skal bli glad. Anonymous poster hash: e88c5...ba0
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 Jeg kan godt ta den stygge veska 😂 Anonymous poster hash: 4be8b...2b2
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #6 Skrevet 13. mars 2017 Vanskelig situasjon. Hvordan er mammaen din når det gjelder slike ting? Blir hun lett skuffa Osv? Jeg tror jeg hadde undersøkt om det var mulig å bytte den i en annen veske i Mk butikken i Oslo eller et annet sted... hvis det ikke gikk hadde jeg nok beholdt den og brukt den når hun var med meg. Kjenner jeg meg selv rett. Men det beste er nok å være ærlig. Si det på en fin måte. At du setter utrolig stor pris på den og er så glad for at hun tenkte på deg... men at du bare må være ærlig å si at den ikke er helt din smak. Kanskje bytte med hennes? Si det er dumt at en så dyr ting skal ligge i skapet og at du heller ville være ærlig da. Har du bilde av den? Hvilke farger? Anonymous poster hash: 5eb04...1b4
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #7 Skrevet 13. mars 2017 Vanskelig situasjon. Hvordan er mammaen din når det gjelder slike ting? Blir hun lett skuffa Osv? Jeg tror jeg hadde undersøkt om det var mulig å bytte den i en annen veske i Mk butikken i Oslo eller et annet sted... hvis det ikke gikk hadde jeg nok beholdt den og brukt den når hun var med meg. Kjenner jeg meg selv rett. Men det beste er nok å være ærlig. Si det på en fin måte. At du setter utrolig stor pris på den og er så glad for at hun tenkte på deg... men at du bare må være ærlig å si at den ikke er helt din smak. Kanskje bytte med hennes? Si det er dumt at en så dyr ting skal ligge i skapet og at du heller ville være ærlig da. Har du bilde av den? Hvilke farger? Anonymous poster hash: 5eb04...1b4 Takk for svar. Den er lik som denne, bare at den er svart med lys beige "stropper". Hadde den vært helt svart hadde jeg likt den godt. https://www.zalando.no/michael-michael-kors-handveske-sort-mk151h039-q11.html?gclid=CKKE1uzM09ICFVOUsgoddqUHFg&size=One%20Size&wmc=SEM47_CR_NO_2103106.&atc=SEM47_NO_NAWBNARGNB_ZL.GO_PLA.&opc=2211&ef_id=WLG3ewAAAE3VzJkw:20170313133648:s Anonymous poster hash: 8ab19...f71
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #8 Skrevet 13. mars 2017 Er egentlig enig i at det er dumt at den bare blir stående ubrukt. Men samtidig; er det ikke bedre enn å muligens såre noen? Hehe, beklager altså, men jeg er så veldig konfliktsky Hi Anonymous poster hash: 8ab19...f71
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #9 Skrevet 13. mars 2017 Takk for svar. Den er lik som denne, bare at den er svart med lys beige "stropper". Hadde den vært helt svart hadde jeg likt den godt. https://www.zalando.no/michael-michael-kors-handveske-sort-mk151h039-q11.html?gclid=CKKE1uzM09ICFVOUsgoddqUHFg&size=One%20Size&wmc=SEM47_CR_NO_2103106.&atc=SEM47_NO_NAWBNARGNB_ZL.GO_PLA.&opc=2211&ef_id=WLG3ewAAAE3VzJkw:20170313133648:s Anonymous poster hash: 8ab19...f71 Si du glemte den på toget, legg den ute på Finn så kjøper jeg den gjerne Anonymous poster hash: 4be8b...2b2
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #10 Skrevet 13. mars 2017 Den koster bare 2500? Enten så selger du den eller bruker den. Bare fordi stroppene var beige? Himmel milde moses til fjas. Anonymous poster hash: d49cf...71f
Fru Ugle Skrevet 13. mars 2017 #11 Skrevet 13. mars 2017 Du bruker veska og tenker gode tanker om henne hver gang du bruker den 😉
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #12 Skrevet 13. mars 2017 Er egentlig enig i at det er dumt at den bare blir stående ubrukt. Men samtidig; er det ikke bedre enn å muligens såre noen? Hehe, beklager altså, men jeg er så veldig konfliktsky Hi Anonymous poster hash: 8ab19...f71 Jeg blir veldig lite såra om noen vil bytte en gave, spesielt om det er fargen jeg har bomma på og ikke hele greia Kjøpte Story armbånd til min mor i julevgave, med charms, der hadde jeg visst bomma noe veldig på fargen på armbåndet og charmsene. Hun spusrte så veldig forsiktig om hun kunne bytte det i samme serie men andre farger og sa at hun følte seg utakknemlig. Jeg lo og sa at det er da mye bedre at hun velger farger hun vil ha enn at det blir liggende i en skuff. Hadde blitt mye mer såra om det aldri ble brukt, altså. Snakk med din mor! Tenk at hun ser på deg på samme måte som dus er på dine barn, vill du blitt såra om de ønsket å bytte en genser eller noe du hadde kjøpt til dem i en annen farge? Anonymous poster hash: b47ec...11d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #13 Skrevet 13. mars 2017 Takk for svar. Den er lik som denne, bare at den er svart med lys beige "stropper". Hadde den vært helt svart hadde jeg likt den godt. https://www.zalando.no/michael-michael-kors-handveske-sort-mk151h039-q11.html?gclid=CKKE1uzM09ICFVOUsgoddqUHFg&size=One%20Size&wmc=SEM47_CR_NO_2103106.&atc=SEM47_NO_NAWBNARGNB_ZL.GO_PLA.&opc=2211&ef_id=WLG3ewAAAE3VzJkw:20170313133648:s Anonymous poster hash: 8ab19...f71 Herregud, du får det til å høres ut som du har fått en veske som er signalgul med grønne prikker på... også får du en svart med beige hanker?!? Uff det må ha vært forferdelig.... skjønner at du ikke vil gå med den altså!!! Eller..... det er jo fint med litt kontrast. Ikke var det en voldsom kontrast heller..... Du får kjøpe noe farge. Så kan du farge hankene. Enkelt og greit. Skjønner at alle har ulik smak men når det var kun hankene som var problemet, så er det bare en fillesak syns jeg. Hadde aldri hatt samvittighet til å si til mamma at jeg ikke likte den. Men det er meg da. Syns helt ærlig det er prippent og lite takknemlig. Sorry... Anonymous poster hash: 88854...a2e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #14 Skrevet 13. mars 2017 Den koster bare 2500? Enten så selger du den eller bruker den. Bare fordi stroppene var beige? Himmel milde moses til fjas. Anonymous poster hash: d49cf...71f Ja den koster "bare" det. Jeg synes det er en del penger med tanke på at jeg fikk den i gave. Og at det er fjasete er nok helt sant. Likevel er jeg ikke glad i å gå med klær og div jeg ikke liker. Liker du å gå i klær du selv synes er "stygge"? Anonymous poster hash: 8ab19...f71
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #15 Skrevet 13. mars 2017 Herregud, du får det til å høres ut som du har fått en veske som er signalgul med grønne prikker på... også får du en svart med beige hanker?!? Uff det må ha vært forferdelig.... skjønner at du ikke vil gå med den altså!!! Eller..... det er jo fint med litt kontrast. Ikke var det en voldsom kontrast heller..... Du får kjøpe noe farge. Så kan du farge hankene. Enkelt og greit. Skjønner at alle har ulik smak men når det var kun hankene som var problemet, så er det bare en fillesak syns jeg. Hadde aldri hatt samvittighet til å si til mamma at jeg ikke likte den. Men det er meg da. Syns helt ærlig det er prippent og lite takknemlig. Sorry... Anonymous poster hash: 88854...a2e Enig. Jeg så for meg noe voldsomt med farger, så var det barefeil farge på hankene Anonymous poster hash: 0c3c3...a8e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #16 Skrevet 13. mars 2017 Herregud, du får det til å høres ut som du har fått en veske som er signalgul med grønne prikker på... også får du en svart med beige hanker?!? Uff det må ha vært forferdelig.... skjønner at du ikke vil gå med den altså!!! Eller..... det er jo fint med litt kontrast. Ikke var det en voldsom kontrast heller..... Du får kjøpe noe farge. Så kan du farge hankene. Enkelt og greit. Skjønner at alle har ulik smak men når det var kun hankene som var problemet, så er det bare en fillesak syns jeg. Hadde aldri hatt samvittighet til å si til mamma at jeg ikke likte den. Men det er meg da. Syns helt ærlig det er prippent og lite takknemlig. Sorry... Anonymous poster hash: 88854...a2e Tydeligvis synes du veska var fin. Det handler jo ikke om at den er stygg for ALLE, men at den er langt i fra noe jeg ville kjøpt selv. Lurer litt på om dere som synes det er teit av meg og ikke like den kler dere. Har dere noen spesiell formening om det dere kjøper/kler dere i, eller liker dere absolutt ALT? hi Anonymous poster hash: 8ab19...f71
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #17 Skrevet 13. mars 2017 Si du glemte den på toget, legg den ute på Finn så kjøper jeg den gjerne Anonymous poster hash: 4be8b...2b2 Si du glemte den på toget, legg den ute på Finn så kjøper jeg den gjerne Anonymous poster hash: 4be8b...2b2 Anonymous poster hash: 8ab19...f71
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #18 Skrevet 13. mars 2017 Tydeligvis synes du veska var fin. Det handler jo ikke om at den er stygg for ALLE, men at den er langt i fra noe jeg ville kjøpt selv. Lurer litt på om dere som synes det er teit av meg og ikke like den kler dere. Har dere noen spesiell formening om det dere kjøper/kler dere i, eller liker dere absolutt ALT? hi Anonymous poster hash: 8ab19...f71 Den er jo ikke langt ifra noe du ville kjøpt selv. Du skriver jo at du kunne kjøpt en lik bare den hadde hatt svarte hanker. Det er jo en filleting. Og ja, jeg liker ganske mye jeg. Er ikke så vanskelig sånn. Ihvertfall ikke med så små "feil" som du henger deg opp i 😳 Jeg mener du bør gå litt i deg selv. Og det er ikke for å være spydig. Men jeg syns dette ble storm i vannglass for en så liten detalj. Det er min mening. Synd at man skal være så utakknemlig som det mange har blitt. Ser ikke noe verdi i noen verdens ting. Finner feil ved alt og glemmer gleden av å faktisk få en gave fra noen som virkelig har hatt lyst til å glede en 👎🏻 Anonymous poster hash: 88854...a2e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #19 Skrevet 13. mars 2017 Hankene er jo løse. Kan du ikke beholde veska og kjøpe nye? Anonymous poster hash: f7c59...65b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #20 Skrevet 13. mars 2017 Hankene er jo løse. Kan du ikke beholde veska og kjøpe nye? Anonymous poster hash: f7c59...65b Støtter opp om denne! Burde jo ikke være umulig å få lagd noen nye, svarte hanker. Høre om en skomaker kan hjelpe, feks? Anonymous poster hash: 6642a...157
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #21 Skrevet 13. mars 2017 Hankene er jo løse. Kan du ikke beholde veska og kjøpe nye? Anonymous poster hash: f7c59...65b De er ikke løse. Anonymous poster hash: 8ab19...f71
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #22 Skrevet 13. mars 2017 Den er jo ikke langt ifra noe du ville kjøpt selv. Du skriver jo at du kunne kjøpt en lik bare den hadde hatt svarte hanker. Det er jo en filleting. Og ja, jeg liker ganske mye jeg. Er ikke så vanskelig sånn. Ihvertfall ikke med så små "feil" som du henger deg opp i Jeg mener du bør gå litt i deg selv. Og det er ikke for å være spydig. Men jeg syns dette ble storm i vannglass for en så liten detalj. Det er min mening. Synd at man skal være så utakknemlig som det mange har blitt. Ser ikke noe verdi i noen verdens ting. Finner feil ved alt og glemmer gleden av å faktisk få en gave fra noen som virkelig har hatt lyst til å glede en Anonymous poster hash: 88854...a2e Alt du skriver her viser at du (selvfølgelig) ikke vet noen ting om meg. Jeg er nok i helt andre enden av skalaen enn den personen du beskriver meg som. Du må huske at dette kun er et forum på nett, ikke noe mer. Men takk for svar du. Hi Anonymous poster hash: 8ab19...f71
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #23 Skrevet 13. mars 2017 Oi. En snill mamma og en fin ny veske. Jeg hadde blitt kjempeglad for den vesken. Du er nokså utakknemlig syns jeg. Anonymous poster hash: 7801e...1d6
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 13. mars 2017 #24 Skrevet 13. mars 2017 Går det an å "farge" stroppene sorte på en eller annen måte? Jeg ville ha sjekket med en skomaker eller en veskebutikk for råd. Ikke sikkert de kan hjelpe deg, men muligheten er der jo ;-) Jeg synes veska er flott den, men er enig i at beige stropper ikke akkurat gjør den en tjeneste.....
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #25 Skrevet 13. mars 2017 Tydelighvis ble innlegget mitt høyst ignorert. Ta den med til mk butikken om du har ektehetsbevis og aldri brukt kan det hende du for byttet den til den svarte. Anonymous poster hash: c9657...375
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå