Gå til innhold

Kombinere strandliv med Legoland Billund?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er i Dammark hvert år men , vi drar til kun for Legoland og Lalandia så været er ikke noe vi bryr oss om, klart de gangene med full sol alle dagene er jo fantastiske og kjip å drasse på regntøy men når ikke strand er feriemålet er det ikke viktig. Om strand er målet er jo syden greia for været i norden er jo skiftende og i Dammark blåser det veldig mye.

Anonymous poster hash: 0bde2...ebd

Vi var en uke i Blåvand i fjor sommer, og hadde en dag i Legoland midt i den uken. Blåvand var et veldig koselig, familievennlig sted med en fantastisk fin strand. Anbefales på det sterkeste. Ikke noe probolem å kjøre tur-retur Legoland på en dag med god tid til å nyte en hel dag i parken. I Danmark går det stort sett kjapt å komme seg fra A-B uansett hvor du bor pga flate strekninger og gode veier. Et år bodde vi i København og gjorde det samme, og fikk en fin lang dag i Legoland :)

Skal du ha syden drar du IKKE til Danmark! Har vært i Danmark sikkert 10 ganger og kanskje 2 av de var det ok vær. Hvis det ikke regner så kan jeg garantere deg at det blåser - kaldt!

Anonymous poster hash: b638c...e3d

Dere får håpe på fint vær hvis dere skal på stranden. Vi var i danmark i 2 uker ifjor og det regnet i 12 dager. Aldri mer til Danmark sier bare jeg.

Vi var i Danmark i to uker i strålende sol, så hva beviser dine to uker over mine...?

Anonymous poster hash: d0731...b24

Skal du ha syden drar du IKKE til Danmark! Har vært i Danmark sikkert 10 ganger og kanskje 2 av de var det ok vær. Hvis det ikke regner så kan jeg garantere deg at det blåser - kaldt!

Anonymous poster hash: b638c...e3d

For noe tull. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært der, men det er mange-og-tyve.Vi har hus der og er i DK hvert år, og vi bader og blir brune. Nordisk sommer, ikke stekende.

Anonymous poster hash: d0731...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...