Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 Blir de GODE? Eller Ok? Blir de kornete? Har prøvd rundstykke uten gluten (hatting) og de var ikke gode. Har prøvd glutenfritt havrebrød og det var ikke godt! Prøvde glutenfritt burger brød fra Mcdonalds... ikke godt.. fellesnevneren er ekstremt lite smak, og en ekkel konsistens. Men hvordan er den fine melgreia fra Toro? Anonymous poster hash: 77654...997
Gjest Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 Nå er jo Toro sine muffins allerede glutenfri, så trenger ikke gjøre det så vanskelig. Dette gjelder både de lyse og de mørke muffinsene + langpannesjokoladekaken og glasuren. Men generelt utenom disse liker jeg ikke Toro sin melblandingen. Foretrekker Semper Mix når det kommer til smak.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 Har ikke prøvd melet, men har laget de lyse muffinsene og de er jo glutenfri Ganske smakløse synes jeg, men ungene liker dem. Du kan jo tilsette smak da, f.eks eplebiter og kanel, blåbær, hakket sjokolade e.l Anonymous poster hash: 7495c...622
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 Nå er jo Toro sine muffins allerede glutenfri, så trenger ikke gjøre det så vanskelig. Dette gjelder både de lyse og de mørke muffinsene + langpannesjokoladekaken og glasuren. Men generelt utenom disse liker jeg ikke Toro sin melblandingen. Foretrekker Semper Mix når det kommer til smak. Men jeg tåler ikke egg.. semper har soya. Men da vet jeg at du i hvert fall ikke liker dem Anonymous poster hash: 77654...997
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #5 Skrevet 12. mars 2017 Har ikke prøvd melet, men har laget de lyse muffinsene og de er jo glutenfri Ganske smakløse synes jeg, men ungene liker dem. Du kan jo tilsette smak da, f.eks eplebiter og kanel, blåbær, hakket sjokolade e.l Anonymous poster hash: 7495c...622 Nei. Kunne dog tilsatt vanilje om det ikke var egg i dem. Anonymous poster hash: 77654...997
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #6 Skrevet 12. mars 2017 Noen som har laget muffins med toro glutenfri melmix? Anonymous poster hash: 77654...997
Høstduft Skrevet 12. mars 2017 #7 Skrevet 12. mars 2017 Jeg har det, og de blir gode👍 Klart det er litt forskjell fra vanlug mel, men jeg merker det sikjert ekstra fordi vi ikke bruker egg pga allergi. Bruker toro fin kakemix.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #8 Skrevet 12. mars 2017 Jeg har det, og de blir gode👍 Klart det er litt forskjell fra vanlug mel, men jeg merker det sikjert ekstra fordi vi ikke bruker egg pga allergi. Bruker toro fin kakemix. Ok! Men det bli ikke kornete og smakløst? 😊 Anonymous poster hash: 77654...997
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå