Gå til innhold

Er det noen som kan anbefale et Ok hotell i New York som er forholdsvis sentralt og ikke så vanvittig dyrt?

Anbefalte innlegg

Det er til meg og to store barn.

Og til dere som er litt kjent i New York, har dere noen gode tips som jeg må vite om dersom jeg skal reise alene med mine to barn? (12 og 14 år)

Anonymous poster hash: 344ca...dd3

Fortsetter under...

Det er til meg og to store barn.

Og til dere som er litt kjent i New York, har dere noen gode tips som jeg må vite om dersom jeg skal reise alene med mine to barn? (12 og 14 år)

Glemte å si at vi evt skal reise i juli så det er høye priser på hotellene i utgangspunktet.

HI

Jeg reiser om en mnd, og skal bo på Hotel Edison på Times Square.

Hotell er jo dyrt uansett, men tror ikke det er det verste.

Anonymous poster hash: 3a2f5...99d

Annonse

Mannen min bor alltid her når han er i NYC:

http://thepodhotel.com/pod-39/

Anonymous poster hash: 7d4a9...b66

Der har jeg bodd flere ganger. Veldig Ok og bra pris!

Anonymous poster hash: 8b65a...96c

Hva er det som er sentralt i NYC da?

Husk at Manhattan er SVÆRT!!

Hva som er sentralt er helt avhengig av hva du liker og hva du skal gjøre mens du er der. T-banen fungerer helt ut ermet, men ting tar uansett tid om du skal bevege deg tra den ene enden av Manhattan til den andre.

Vi har bodd flere forskjellige steder; både i SoHo, nær Washington square park, nær Manhattan og nær ground zero.

Her bodde vi sist;

http://www.marriott.com/hotels/travel/nycps-fairfield-inn-and-suites-new-york-midtown-manhattan-penn-station/?scid=bb1a189a-fec3-4d19-a255-54ba596febe2

En av fordelene er at her er du nær Penn Station, som er et knutepunkt ift t-bane. Og hotellet har frokost inkludert.

Husk at de fleste hotellrom på Manhattan er små, og de færreste har restaurant/frokost.

Anonymous poster hash: 2a03d...00e

Bestill rom via hotels.com, booking.com eller liknende. Du får om regel mye bedre rater her.

Du får også bedre rater ved å bestille tett opp mot oppholdet.nutvalget vil da selvfølgelig være littganske. Men det er alltid ledig hotell i NY!

Anonymous poster hash: 2a03d...00e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...