Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Har dere barn sammen? Hvordan fungerer han som far? Anonymous poster hash: ceece...ff2
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Nei,men broren min er det. Fungerte ekstremt dårlig som far,og fikk null samvær. Anonymous poster hash: 3fa97...9ff
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 Har dere barn sammen? Hvordan fungerer han som far? Anonymous poster hash: ceece...ff2 Hva slags PF er det snakk om? Anonymous poster hash: 0daaf...eda
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 Ja. Bipolar. Fungerer som far fordi han kun har én dag i uka og annen hver helg. Han et i tillegg gift på nytt og reiser på ferier osv med kona og deres barn+mine. Det går greit fordi han ikke drikker noe særlig, og fordi kona er normal. Er utrolig lettet over å ikke måtte leve med et sånt menneske mer, det slet meg ut. Anonymous poster hash: 50c48...46a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 Hva slags PF er det snakk om? Anonymous poster hash: 0daaf...eda Dyssosial og emosjonelt ustabil. Mistenker far til mine barn å ha disse to personlighetsforstyrrelsene. Anonymous poster hash: ceece...ff2
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #6 Skrevet 11. mars 2017 Dyssosial er bad news. Men finnes nå individuelle forskjeller der også da. Anonymous poster hash: 47747...d25
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #7 Skrevet 11. mars 2017 Har ikke alle menn en viss grad av personlighetsforstyrrelse!? Anonymous poster hash: 55fe8...d88
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #8 Skrevet 11. mars 2017 Dyssosial er bad news. Men finnes nå individuelle forskjeller der også da. Anonymous poster hash: 47747...d25 Far eier ikke frustrasjonstoleranse. Kjeftet på babyen allerede i en alder av bare 3 måneder.. Eier ikke skyld- og ansvarsfølelse. Har forsøkt å voldta meg, men det var min feil. Alt er alle andres feil. Handler veldig impulsivt. Mangler empati, feks ved at han ler når andre gråter. Han har psykopatiske trekk.. Jeg er alvorlig bekymret for barnet mitt når h*n har samvær med far, men hvordan i alle dager skal jeg få frem min bekymring om at far kanskje har en eller flere personlighetsforstyrrelser? Jeg kan jo ikke leke hobbypsykolog heller! Anonymous poster hash: ceece...ff2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #9 Skrevet 12. mars 2017 Far eier ikke frustrasjonstoleranse. Kjeftet på babyen allerede i en alder av bare 3 måneder.. Eier ikke skyld- og ansvarsfølelse. Har forsøkt å voldta meg, men det var min feil. Alt er alle andres feil. Handler veldig impulsivt. Mangler empati, feks ved at han ler når andre gråter. Han har psykopatiske trekk.. Jeg er alvorlig bekymret for barnet mitt når h*n har samvær med far, men hvordan i alle dager skal jeg få frem min bekymring om at far kanskje har en eller flere personlighetsforstyrrelser? Jeg kan jo ikke leke hobbypsykolog heller! Anonymous poster hash: ceece...ff2 Nei. Men det spiller ingen rolle hva diagnosen heter egentlig, det som spiller noen rolle er hvordan han takler barnet og hvilken atferd han har der. Og det du beskriver forteller jo at barnet kun bør ha samvær med tilsyn. Av ren nysgjerrighet: ble du forelska i denne fyren før du ble gravid...? Anonymous poster hash: 50c48...46a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #10 Skrevet 12. mars 2017 Nei. Men det spiller ingen rolle hva diagnosen heter egentlig, det som spiller noen rolle er hvordan han takler barnet og hvilken atferd han har der. Og det du beskriver forteller jo at barnet kun bør ha samvær med tilsyn. Av ren nysgjerrighet: ble du forelska i denne fyren før du ble gravid...? Anonymous poster hash: 50c48...46a Jeg har vært manipulert av far i mange år.. Ble gravid før vi ble kjærester, dessverre.. Har vært tøffe tak! Men jeg går i terapi, og er ferdig med far. Nå kjemper jeg for at han skal ha minst mulig samvær. Anonymous poster hash: ceece...ff2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #11 Skrevet 12. mars 2017 Jeg har dessverre barn med en mann med personlighetsforstyrrelse, men trolig mer sammensatt enn som så. Dette er en diagnose, satt av helsevesenet. Det er halvannet år siden jeg kom meg unna. Eller unna.. har du barn med en mann med personlighetsforstyrrelse er min opplevelse at du har fått en "livstidsdom". Det å bli enige om samvær, kommunikasjon m.v. er tilnærmet umulig. Som far er fungeringsevnen diskutabel. Advokater, BV, FVK inne i bilde.. Jeg ønsker ikke å bli gjenkjent, men kan sende PM om ønskelig. Anonymous poster hash: bad8a...23b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #12 Skrevet 12. mars 2017 Jeg har dessverre barn med en mann med personlighetsforstyrrelse, men trolig mer sammensatt enn som så. Dette er en diagnose, satt av helsevesenet. Det er halvannet år siden jeg kom meg unna. Eller unna.. har du barn med en mann med personlighetsforstyrrelse er min opplevelse at du har fått en "livstidsdom". Det å bli enige om samvær, kommunikasjon m.v. er tilnærmet umulig. Som far er fungeringsevnen diskutabel. Advokater, BV, FVK inne i bilde.. Jeg ønsker ikke å bli gjenkjent, men kan sende PM om ønskelig. Anonymous poster hash: bad8a...23b Ja, vil du sende meg en PM? Vet ikke helt hvordan man gjør det her inne, da jeg er rimelig ny. Kan vi sende hverandre PM som anonyme? Anonymous poster hash: ceece...ff2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #13 Skrevet 12. mars 2017 D Far eier ikke frustrasjonstoleranse. Kjeftet på babyen allerede i en alder av bare 3 måneder.. Eier ikke skyld- og ansvarsfølelse. Har forsøkt å voldta meg, men det var min feil. Alt er alle andres feil. Handler veldig impulsivt. Mangler empati, feks ved at han ler når andre gråter. Han har psykopatiske trekk..Jeg er alvorlig bekymret for barnet mitt når h*n har samvær med far, men hvordan i alle dager skal jeg få frem min bekymring om at far kanskje har en eller flere personlighetsforstyrrelser? Jeg kan jo ikke leke hobbypsykolog heller!Anonymous poster hash: ceece...ff2 Du skal hverken stille diagnose eller leke psykolog, du skal aldri nevne mistanken din om psykisk sykdom i det hele tatt. Du skal gå rettens vei om nødvendig for å verne barna mot en far som har "dårlig omsorgsevne". Resten blir opp til sakkyndige. Anonymous poster hash: 8a8e3...450
Myggene Skrevet 12. mars 2017 #14 Skrevet 12. mars 2017 Ja, vil du sende meg en PM? Vet ikke helt hvordan man gjør det her inne, da jeg er rimelig ny. Kan vi sende hverandre PM som anonyme? Anonymous poster hash: ceece...ff2 Her ser du mitt navn her inne. Anonyme PM går dessverre ikke.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #15 Skrevet 12. mars 2017 D Du skal hverken stille diagnose eller leke psykolog, du skal aldri nevne mistanken din om psykisk sykdom i det hele tatt. Du skal gå rettens vei om nødvendig for å verne barna mot en far som har "dårlig omsorgsevne". Resten blir opp til sakkyndige. Anonymous poster hash: 8a8e3...450 Dette er jeg helt enig i. Du må dokumentere erfaringer underveis, barnets reaksjon. Så lenge han ikke har en diagnose satt av helsevesenet må du aldri bruker uttrykk som personlighetsforstyrrelse eller psykopat i det offentlige rom. Det kan dessverre slå tilbake på deg selv. Anonymous poster hash: bad8a...23b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #16 Skrevet 12. mars 2017 Dette er jeg helt enig i. Du må dokumentere erfaringer underveis, barnets reaksjon. Så lenge han ikke har en diagnose satt av helsevesenet må du aldri bruker uttrykk som personlighetsforstyrrelse eller psykopat i det offentlige rom. Det kan dessverre slå tilbake på deg selv. Anonymous poster hash: bad8a...23b Takk for gode råd! Har så langt ikke brukt noen av begrepene. Anonymous poster hash: ceece...ff2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #17 Skrevet 12. mars 2017 Her ser du mitt navn her inne. Anonyme PM går dessverre ikke. Send meg gjerne en PM. Anonymous poster hash: ceece...ff2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #18 Skrevet 12. mars 2017 Send meg gjerne en PM. Anonymous poster hash: ceece...ff2 Hun kan ikke sende til deg når du er anonym.Men du kan sende til hennes nick Anonymous poster hash: fd73d...e98
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #20 Skrevet 12. mars 2017 Hun kan ikke sende til deg når du er anonym.Men du kan sende til hennes nick Anonymous poster hash: fd73d...e98 Jeg svarte over med brukernavnet mitt her inne, så kan du sende meg PM om du ønsker. Du må evt ikke være anonym her for at noen av skal kunne sende deg PM. Anonymous poster hash: bad8a...23b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #21 Skrevet 12. mars 2017 Jeg svarte over med brukernavnet mitt her inne, så kan du sende meg PM om du ønsker. Du må evt ikke være anonym her for at noen av skal kunne sende deg PM. Anonymous poster hash: bad8a...23b Var det ikke akkurat det samme jeg svarte da? Anonymous poster hash: fd73d...e98
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #22 Skrevet 12. mars 2017 Ja. Bipolar. Fungerer som far fordi han kun har én dag i uka og annen hver helg. Han et i tillegg gift på nytt og reiser på ferier osv med kona og deres barn+mine. Det går greit fordi han ikke drikker noe særlig, og fordi kona er normal. Er utrolig lettet over å ikke måtte leve med et sånt menneske mer, det slet meg ut. Anonymous poster hash: 50c48...46a Jeg tror ikke Bipolar er en personlighetsforstyrrelse. Anonymous poster hash: 3babc...ded
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #23 Skrevet 12. mars 2017 Jeg er gift og har barn med en med tvangspreget personlighetsforstyrrelse og avhengig personlighetsforstyrrelse. Anonymous poster hash: 3babc...ded
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #24 Skrevet 12. mars 2017 Jeg er gift og har barn med en med tvangspreget personlighetsforstyrrelse og avhengig personlighetsforstyrrelse. Anonymous poster hash: 3babc...ded Er på "utkikk" etter noen som har barn og vært/ er i en rettsprosess med en far med psykopatiske trekk. Altså feks dyssosial og emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Anonymous poster hash: ceece...ff2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #25 Skrevet 12. mars 2017 Som far trenger han veiledning. Anonymous poster hash: 3babc...ded
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå