Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Skrevet 10. mars 2017 Og det går så veldig utover selvtilliten min! Det vises kjempegodt og jeg har fått en del kommentarer igjennom årene.. Dype arr og røde prikker som aldri forsvinner. Det ser virkelig ikke ut! Hva kan gjøres?  Anonymous poster hash: 4c1fc...833
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #2 Skrevet 10. mars 2017 Be om en henvisning til en hudlege. Er det virkelig ille så kan du muligens få dekket laserbehandling gjennom det offentlige. Hvis du ikke kvalifiserer for det så finnes det også private hudleger som driver med den behandlingen, men da må man betale alt selv.  Eller ser det en del som har ganske god hjelp av riktig type dermaroll (eller hva det heter). Den kan forbedre hudkvalitet og kan også påvirke arr positivt.  Selv om det er enklere sagt enn gjort - husk at huden din ikke er deg! <3 Jeg har en del hudproblemer selv, uren hud, arr av andre årsaker og nå også en hudsykdom som vises godt. Jeg har jobbet masse med meg selv for å akseptere det jeg ikke kan gjøre noe med, og være bevisst på at huden min ikke sier noe om meg som person. Så hver gang jeg tenker noe negativt om huden min, da velger jeg bevisst å tenke på noe jeg setter pris på hos meg selv - da bryter jeg av det som ellers lett kan virke nedstemmende. Anonymous poster hash: c5e06...8d6
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #3 Skrevet 10. mars 2017 Når du har fått den medisinske hjelpen du ønsker har jeg et tips, det høres idiotisk ut men det virker: Se deg mindre i speilet!  Anonymous poster hash: 2c322...cdd
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #4 Skrevet 10. mars 2017 Frekt av folk å kommentere utseende.  Jeg har arr på haka og det har jeg aldri fått kommentarer for.  Har du sjekket ut om det er mulig å forbedre arrene? Eks med laser  Anonymous poster hash: 78b60...293
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #5 Skrevet 10. mars 2017  Be om en henvisning til en hudlege. Er det virkelig ille så kan du muligens få dekket laserbehandling gjennom det offentlige. Hvis du ikke kvalifiserer for det så finnes det også private hudleger som driver med den behandlingen, men da må man betale alt selv.  Eller ser det en del som har ganske god hjelp av riktig type dermaroll (eller hva det heter). Den kan forbedre hudkvalitet og kan også påvirke arr positivt.  Selv om det er enklere sagt enn gjort - husk at huden din ikke er deg! <3 Jeg har en del hudproblemer selv, uren hud, arr av andre årsaker og nå også en hudsykdom som vises godt. Jeg har jobbet masse med meg selv for å akseptere det jeg ikke kan gjøre noe med, og være bevisst på at huden min ikke sier noe om meg som person. Så hver gang jeg tenker noe negativt om huden min, da velger jeg bevisst å tenke på noe jeg setter pris på hos meg selv - da bryter jeg av det som ellers lett kan virke nedstemmende.  Anonymous poster hash: c5e06...8d6 Ingen får dekket laserbehandling av staten. De tar ikke ansvar for skader forårsaker av tidligere tilstander. Har hele ansiktet fult av arr etter dype cystiske kviser men ingen hjelpe å få. Lurer på hvor mange hundretusener jeg har brukt på huden..uten særlig nytte.   Anonymous poster hash: 48506...85e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå