Gå til innhold

Forelsket i kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har hatt det ekstremt dårlig i mange år. Selvfølgelig noe oppturer som gjør at man holder ut, men kun for barna. Jeg startet i ny jobb for snart 2 år siden. Siden dag 1 hadde jeg god kjemi med en som jobber der. Jeg jobbet 9 mnd før jeg ble sykemeldt. Hele denne perioden har jeg tenkt på han daglig. Når jeg besøker jobb, ser jeg også han lyser opp. Han skriver jeg er savnet på jobb.. skiver mld med praktisk innhold, men som jeg har følelsen av eg for å holde kontakten med meg. Han må ikke skrive de liksom. Vi har en utrolig bra kjemi og jeg føler bare at jeg kan merke han liker meg også. Holder blikket lenge...er utrolig snill og omtenksom. Interessert i mitt liv. Jeg har nå tilsammen vært borte 13 mnd. Sett han kanskje 3 ganger ila denne perioden. Føler meg forelsket. Er det grunn nok til å ende et dårlig forhold og gå inn 100% for denne mannen? Jeg vet jeg høres gal ut, men tenk om han er kjærligheten i mitt liv. Jeg vet jo ikke om følelsene er gjengjeldt engang. Huff... jeg er passe tragisk🙈🙈

Anonymous poster hash: 5d3bb...2b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymous poster hash: 7b6cf...580
Skrevet

https://www.youtube.com/watch?v=yCpKQjqb8Y4

Anonymous poster hash: 7b6cf...580

Haha takk😉 Skal jeg ta det som en oppfordring til å kysse han? Huff ønsker ikke å være utro.. vanskelig.

Skrevet

Du har vært sykemeldt i over 1 år? Vil tro at.årsaken til denne dagdrømmen ligger der, pluss vanskene du har med samboeren din.

Ordne opp i livet ditt...så vil denne forelskelsen kanskje vise seg å bare ha vært et luftslott du trengte for å skyve vekk realitetene.

Anonymous poster hash: 76ee2...d34

Skrevet

Du har vært sykemeldt i over 1 år? Vil tro at.årsaken til denne dagdrømmen ligger der, pluss vanskene du har med samboeren din.

Ordne opp i livet ditt...så vil denne forelskelsen kanskje vise seg å bare ha vært et luftslott du trengte for å skyve vekk realitetene.

Anonymous poster hash: 76ee2...d34

Jeg tror ikke bare det er pga vi ikke har det bra. Han er helt min type. Men best å prøve å la det gå... synes bare det er så rart jeg ikke mistet følelsene litt når jeg "aldri" ser han... hver gang jeg ser han kjenner jeg at jeg rødmer og blir kjempe nervøs. Det ble jeg aldri med min mann. Ikke i starten en gang. Han får meg heller aldri til å le eller utfordrer meg på noe vis. Jeg og kollega har så mye å snakke om, samme interesser. Men så er det ikke sikkert ting hadde vært bra om vi hadde startet noe... da han jeg ødelagt familien for ingenting. Nå er det ikke sikkert det forholdet jeg lever i nå overlever uasnett pga helt andre ting... men jeg har ikke hjerte til å gjøre noe med dette. Måtte bare få det ut en plass. Merkelig å være så forelska. Tenke på noen hele tiden. Blir sprø.

Skrevet

Jeg tror ikke bare det er pga vi ikke har det bra. Han er helt min type. Men best å prøve å la det gå... synes bare det er så rart jeg ikke mistet følelsene litt når jeg "aldri" ser han... hver gang jeg ser han kjenner jeg at jeg rødmer og blir kjempe nervøs. Det ble jeg aldri med min mann. Ikke i starten en gang. Han får meg heller aldri til å le eller utfordrer meg på noe vis. Jeg og kollega har så mye å snakke om, samme interesser. Men så er det ikke sikkert ting hadde vært bra om vi hadde startet noe... da han jeg ødelagt familien for ingenting. Nå er det ikke sikkert det forholdet jeg lever i nå overlever uasnett pga helt andre ting... men jeg har ikke hjerte til å gjøre noe med dette. Måtte bare få det ut en plass. Merkelig å være så forelska. Tenke på noen hele tiden. Blir sprø.

Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden... jeg og min nåværende mann gikk fra hverandre da vi var yngre og bare var samboere. Vi fikk vår datter etter bare sju mnd som kjærester og det var vel derfor vi holdt ut lengre enn vi burde... Vi hadde svært lite til felles, mye krangling og vi ville vel ende det begge to - men var livredde da vi som sagt hadde ett barn sammen og vi var jo glade i hverandre. Plutselig hadde tre år gått og man blir jo vandt med hverdagen, ikke sant? Det var vel dét, skummelt å gå fra tryggheten.

Vel, jeg møtte en mann den ene sommeren. Plutselig innså jeg hvordan det var å få oppmerksomhet og snakke sammen med en om samme framtidige planer og dype tanker. Jeg trodde jeg hadde funnet det jeg i så mange åt hadde lengtet etter, så jeg slo opp med samboeren og vi flyttet fra hverandre.

Så gikk jo ukene... den nye flammen viste jo sitt sanne jeg etter hvert. Nyforelskelsen går jo over. Vi hadde kanskje mye til felles, vi snakket godt sammen og hadde det moro. Men han hadde sine feil. Vi alle har det. Jeg innså ganske fort at de tingene jeg og tidligere sambo hadde - de var så små bagateller... ting vi kunne gjort små justeringer på for å endre. Jeg begynte å tenke på alt vi aldri jobbet med, alt vi ga slipp på. Alle små kranglene som kunne vært unngått om vi bare hadde snakket SAMMEN.

Jeg gikk fra "flammen". Tankene over alt det uferdige med eksen ble for mye... Ca 1 og 1/2 årsenere fikk vi tatt denne samtalen. Nå syv år senere ervi gift med vårt andre barn. Vi har hatt det helt fantastisk.

Jeg angrer ikke på at jeg forlot han den første gangen. Vi trengte å vokse begge to, uten hverandre. "Finne oss sjæl" som de sier. Jeg trengte å se hva jeg hadde, se på avstand hva som kunne jobbes med. Og hvordan. Vi hadde aldri klart det som samboere. Aldri i verden. Vi hadde knekt hverandre, noe vi også gjorde på den tiden.

Jeg synes du burde tenke på det. Være litt for deg selv en periode. Ikke hopp rett på neste mann - det er bare dine innerste "needs" som lengter etter en midlertidig etterlengtet nærhet. Ta tid for deg selv og finn ut hva du egentligvil. Om du bare hopper ut fra ett forhold inn i ett nytt vil du aldri få bearbeidet noe, og du vil finne nye feil i ett nytt forhold som du ikke vil klare å få jobbet ordentlig med da ditt andre forhold ligger ubearbeidet. Tro meg, jeg lærte den hardt.

Ønsker deg alt godt. Tenk deg nøye om.

Anonymous poster hash: 974df...cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...