Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Er litt vanskelig å bestille på nett synes jeg og tar gjerne mot hjelp 😅  Anonymous poster hash: 73f77...32c
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Jeg har bare hatt dyre kvalitetssofaer tidligere (kjøpt brukt) og denne gangen bestemte jeg meg for å kjøpe ikea fordi jeg syns den var fin og god å sitte i. Men angrer så jævlig. Brukte 8000 på noe som bare kan kastes et halvt år etterpå. Formen er ødelagt og kvaliteten på stoffet er helt elendig!!! IKKE kjøp!  Anonymous poster hash: 0f94e...619
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Ikea Ektorp er veldig god og ikke minst holdbar. Etter sju år er den like fin. Anonymous poster hash: 24256...481
Blondzilla Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Jeg har den sofaen. Mister formen fort og tekstilene blir fort lurvete. Ektorp er enda verre. Den var klar for dynga etter 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Jeg har den sofaen. Mister formen fort og tekstilene blir fort lurvete. Ektorp er enda verre. Den var klar for dynga etter 6 mnd. Oj, hva gjorde du med den for å få til det? Jeg har en sju år gammel Ektorp som er helt fin. Tekstilene er vasket mange ganger og ser helt pene ut. Alt holder formen.  Anonymous poster hash: 24256...481
Blondzilla Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017  Oj, hva gjorde du med den for å få til det? Jeg har en sju år gammel Ektorp som er helt fin. Tekstilene er vasket mange ganger og ser helt pene ut. Alt holder formen.  Anonymous poster hash: 24256...481 Helt vanlig bruk. Putene siger sammen og ser shabby ut. Det står en på kontoret jeg sitter nå også. Den ser heller ikke ut.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 Har erfaring at skinnsofaen type Stockholm feks holder seg kjempe bra, stoff mister formen veldig fort! Og for Guds skyld ikkd kjøp sofa fra IKEA som har sånne små løse puter som ryggstøtte! Det mister form og fasong etter bare noen månede  Anonymous poster hash: 9ba15...2de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå