Gå til innhold

Utgifter pr mnd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjekk sifos referansebudsjett, der får du en formening om hva som går. Det er dette budsjettet bankene bruker når de regner ut hvor mye lån man kan håndtere.

http://kalkulator.referansebudsjett.no/php/standard.php

Anonymous poster hash: eea0e...fd5

Annonse

Wow, sifo er rause! Bruker jo ikke så mye nå engang... men om man med sifo sitt budsjett har mer til overs så kanskje man kan få lån og da?

Anonymous poster hash: 358cc...710

Reagerte og på det. Jeg som singel og barnløs med 1 bil skal ha et forbruk på nesten 11 000 i måneden, det er jo helt vilt. Problemet er at bankene går ut i fra det budsjettet og det er ikke lett å overbevise de om at man bruker mindre

Anonymous poster hash: 0a240...5b7

Reagerte og på det. Jeg som singel og barnløs med 1 bil skal ha et forbruk på nesten 11 000 i måneden, det er jo helt vilt. Problemet er at bankene går ut i fra det budsjettet og det er ikke lett å overbevise de om at man bruker mindre

Anonymous poster hash: 0a240...5b7

Vi er ganske slaviske på budsjett og det vet banken vi byttet til sist. Han berømmet oss for godt budsjett, og sa det var ikke mange som hadde med det. Om jeg blir alene med ungene kommer jeg aldri til å bruke 7000 kr på mat! Vi bruker 7500 nå på alle sammen, og da vil jeg jo bruke enda mindre når de er hos faren sin. Og 1500 på kollektivt er jo helt drøyt.

Anonymous poster hash: 358cc...710

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...