Gå til innhold

Kafé/lunchsted med dype, behagelige stoler eller sofaer i Oslo?

Anbefalte innlegg

Er syk og skal på en legetime i Oslo. Må vente en stund fra jeg har kommet til Oslo og fram til timen og trenger et sted å oppholde meg. Tenker i området Oslo S - Stortinget - Nationaltheatret - Grensen. Finnes det en kafé, et lunchsted eller liknende med skikkelig gode, dype lenestoler eller sofaer i det området? Det skader ikke om de har noe godt å spise, heller, men akkurat nå er jeg mest opptatt av at jeg kan sitte behagelig. Skulle egentlig helst ha ligget, men det blir nok for mye å forlange av en kafé. ;-)

Anonymous poster hash: 9c38a...238

Fortsetter under...

Noen som har flere tips?

Tittet på Bristol, er det like dyrt som det ser ut som? Hva koster det med lunch der?

Tittet også på den på Hambros plass. Det er egentlig litt i feil retning, men det kan gå, selv om jeg helst skulle hatt noe mellom Nationalthetret og Oslo S.

Annonse

Noen som har flere tips?

Tittet på Bristol, er det like dyrt som det ser ut som? Hva koster det med lunch der?

Tittet også på den på Hambros plass. Det er egentlig litt i feil retning, men det kan gå, selv om jeg helst skulle hatt noe mellom Nationalthetret og Oslo S.

Her er menyen på Bristol:-) anbefaler det virkelig. Deilig atmosfære, ro og fred😊

https://issuu.com/olavthongruppen/docs/vinterhaven-2017?mode=window

Takk for meny! :-) Er det akseptert å spise lunch eller bare kake for eksempel der? De blir ikke irritable om man ikke spiser en treretters, liksom? (Blir i lunchtiden jeg går dit).

Hva pleier du å spise? Var jo mye som så godt ut! Hvor skal man gå når man går inn inngangen? Hvor lang tid pleier det å ta før maten kommer?

Er jo espresso house på Nationaltheatret også. Også på ullevål sykehus hvis det er der du skal.

Anonymous poster hash: 71c94...d16

Er det sofaer og dype lenestoler alle stedene? Er mest opptatt av å sitte behagelig...

Er det sofaer og dype lenestoler alle stedene? Er mest opptatt av å sitte behagelig...

Massevis av det på Espresso House på Nathionalteatret i hvert fall.

Anonymous poster hash: 017f1...2d0

Takk for meny! :-) Er det akseptert å spise lunch eller bare kake for eksempel der? De blir ikke irritable om man ikke spiser en treretters, liksom? (Blir i lunchtiden jeg går dit).

Hva pleier du å spise? Var jo mye som så godt ut! Hvor skal man gå når man går inn inngangen? Hvor lang tid pleier det å ta før maten kommer?

Helt akseptabelt med kun et smørbrød el kake. Du finner cafeen med det samme du kommer inn. Maten kommer relativt fort😊

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...