Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Har en enebolig i et pressområdet rundt Oslo, men likevel! Jeg får ikke sove om natta! 😫 Dere som ikke fikk solgt, hvor lenge lå det ute før det ble solgt? Måtte dere selge under takst? Jeg er så nervøs! Anonymous poster hash: fcf6c...6cc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Vi slet veldig med å selge en bolig en gang, men da var det snakk om langt ute på landet i en bygd, så vi visste det kunne bli vanskelig. Det tok 9 mnd før vi fikk solgt, men til takst da. Andre jeg kjenner som har solgt hus, og bor normalt sentralt, men som ike har fått solgt ved første runde, har alle fått solgt etter andre runde, og alle til over takst. Anonymous poster hash: dbbe3...710
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Jeg tipper boligen din blir revet bort - godt over takst. Tror ikke du skal bekymre deg. Hvor er det hen, da? Jeg kjenner noen som er på jakt etter en enebolig i ett av Oslo-områdets pressområder. Anonymous poster hash: 2b08d...6c4
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Jeg tipper boligen din blir revet bort - godt over takst. Tror ikke du skal bekymre deg. Hvor er det hen, da? Jeg kjenner noen som er på jakt etter en enebolig i ett av Oslo-områdets pressområder. Anonymous poster hash: 2b08d...6c4 Jeg håper det! 🍀 Kolbotn. Anonymous poster hash: fcf6c...6cc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #5 Skrevet 8. mars 2017 Er det det rosa huset? Anonymous poster hash: 249e7...169
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #6 Skrevet 8. mars 2017 Er det det rosa huset? Anonymous poster hash: 249e7...169 Nei, ikke lagt ut enda. Kommer om 1-2 uker. Det rosa er grusomt 😳 Mitt er pusset opp 👍 Anonymous poster hash: fcf6c...6cc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #7 Skrevet 8. mars 2017 Har solgt to ganger til godt over takst etter første visning. På vestlandet. Ville ikke bekymret meg var jeg deg. Anonymous poster hash: 2b89f...176
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #8 Skrevet 8. mars 2017 Jeg solgte en "vanskelig" leilighet til 500.000 over takst før visning... er vel nærmest salgsgaranti i Oslo og omegn så slapp av. Du selger på et bra tidspunkt 😊 Lykke til! Anonymous poster hash: 82def...2e0
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #9 Skrevet 8. mars 2017 Nei, ikke lagt ut enda. Kommer om 1-2 uker. Det rosa er grusomt 😳 Mitt er pusset opp 👍 Anonymous poster hash: fcf6c...6cc Det var grusomt ja, men det blir garantert solgt til noen som vil pusse opp. så du trenger nok ikke å uroe deg 😊 Anonymous poster hash: 249e7...169
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #10 Skrevet 8. mars 2017 Hadde ikke stresset. Her har de fleste husene på markedet ligget ute i ca et år.. ingen får solgt. Folk får knapt leid ut eneboliger med 3 soverom til 6000pr mnd. Markedet er helt horribelt her i området. Anonymous poster hash: d149c...683
Tjofsen Skrevet 8. mars 2017 #11 Skrevet 8. mars 2017 Oppusset enebolig på Kolbotn er ikke noe problem å selge. Tipper du får langt over takst. Det er et populært område.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #12 Skrevet 8. mars 2017 Solgte på Lamberseter forrige uke. Dagen etter visning. Til takst. Anonymous poster hash: 86952...73b
Bobo2014 Skrevet 8. mars 2017 #13 Skrevet 8. mars 2017 Skjønner at du er litt stresset, boligmarkedet i Oslo/omegn er veldig selektivt om dagen. Naboene våre har ikke solgt etter tre visningsrunder, egentlig ganske attraktiv bolig. To boliger og en leilighet her som heller ikke er solgt etter to visningrunder + to leiligheter i sentrum jeg vet at selgerne sliter med å få solgt. Tror litt av grunnnen er at prisantydning settes høyt, men mer realistisk ift. markedet - men folk tror fortsatt alt skal gå laaaangt over takst og gidder kanskje derfor ikke gå på visning fordi de tror at de uansett ikke har nok penger....
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #14 Skrevet 8. mars 2017 Slapp av! En venninne solgte på Kolbotn i sommer, takst 4, solgt for 6! Anonymous poster hash: 4f9ba...d54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå