babysyk-med spire! Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Er inne i min andre pp og venter mens på fredag. I går begynte jeg med litt brunlig utflod. Vært litt til og fra. Jeg pleier alltid å spotte litt før jeg får mens så tenker vel at det ikke gikk denne gangen heller... men er det noen her inne som har spottet og likevel fått positiv test rundt ikm? Jeg har to barn fra tør og ingen av dem hadde jeg dette så derfor tror jeg Ikke at jeg er gravid. Men håååper jo....
AkkMa Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Jeg er i litt samme situasjon, og lurer på det samme. Fikk først svaake tester hele uka før tr, så kom tr på mandag - trodde jeg - men den oppfører seg rart, brunlig og ganske sparsom, veldig annerledes enn det pleier å være. Fortsatt svaak strek både mandag og igår, og igår synes jeg til og med at den var bittelittegranne sterkere enn dagen før. Har ikke tort å teste i dag, men planlegger å svi av en strimmel imorra. Regner med å få dette avklart da Det skal sies at jeg gikk gjennom en ma i slutten av desember, så at min tr er litt på bærtur kan *absolutt* skyldes andre ting enn baby, men spennende er det nå likevel!
AkkMa Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Glemte å si at jeg i tillegg fikk "ikke gravid" på en cb digital på mandag, det er jo ganske relevant, når jeg tenker meg om! Men det gjør det jo ikke mindre spennede!
babysyk-med spire! Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2017 Jeg testet negativ på mandag, så jeg har ikke trua. Selv om jeg også vet at kroppen min reagerer sent på hcg. Vil vel si at du er gravid så lenge du har fått positive tester. Eller har du først fått psotive tester og så negativ?
AkkMa Skrevet 8. mars 2017 #5 Skrevet 8. mars 2017 Hvis du uansett ikke er forbi ikm, og du bare spotter, vil jeg si at sjansen nok er større for deg enn for meg! Jeg har fått svakt positive tester, men som sagt, på mandag fikk jeg negativ med cb digital. Så har jeg fått svak positiv også etter den negative cb´n, men tror nok den har rett..
babysyk-med spire! Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2017 Krysser fingrene for oss begge to jeg ❤😉😉
babysyk-med spire! Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2017 Krysser fingrene for oss begge to jeg ❤😉😉
babysyk-med spire! Skrevet 9. mars 2017 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2017 Jeg fikk mensen i dag. Så blir ikke noe novemberbarn på meg..
AkkMa Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 Kjipt. Her tok det seg opp igår (men har slutta nå, etter bare fire dager) og jeg synes streken var svakere i dag. Fortsatt litt rart, men blir nok ikke novemberbaby på meg heller. Lykke til i neste pp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå