Gå til innhold

Garanti på beckmann-sekkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ny til førsteklassingen i sommer, nå er to av strammesnorene så dårlige at han går med sekken helt skjevt. Denne sekken skal han egentlig ha til 3.klasse (om han ikke vokser ut av den). Er det garanti på sekkene? De er ganske dyre, så de bør jo vare lenger. Har ikke kvitteringen lenger da :/

Anonymous poster hash: 3eb97...9bd

Skrevet

Det er jo reklamasjon. Ville sendt mail til produsent og hørt med de.

Skrevet

Det er 2 års garanti, og ditt ansvar å ta vare på kvitteringen.

Men gå til butikken du kjøpte den og hør med de, sekkene forandrer jo farger og mønster hvert år så det er lett å for dem å se hvilken årsmodell du har. Som regel er de greie å lar deg reklamere selv om du ikke har kvittering.

Jeg jobber i bokhandel og opplyser alltid om at det er garanti og at de må ta vare på kvitteringen når noen kjøper sekk, jeg skriver 2 ÅRS GARANTI med penn på kvitteringen og gir de den i hånda, alltid. Likevel er det mange som bare kaster den, skjønner ikke det altså. Nå er det heldigvis veldig få reklamasjoner på beckmannsekkene, så det går som regel greit uansett. Vi ringer leverandør og forteller hva kunden klager på også ordner de opp i det de få gangene det er noe., men man har ingen krav uten kvittering så jeg skjønner ikke at folk bare kaster dem..

Anonymous poster hash: f355d...716
Skrevet

Det er 2 års garanti, og ditt ansvar å ta vare på kvitteringen.

Men gå til butikken du kjøpte den og hør med de, sekkene forandrer jo farger og mønster hvert år så det er lett å for dem å se hvilken årsmodell du har. Som regel er de greie å lar deg reklamere selv om du ikke har kvittering.

Jeg jobber i bokhandel og opplyser alltid om at det er garanti og at de må ta vare på kvitteringen når noen kjøper sekk, jeg skriver 2 ÅRS GARANTI med penn på kvitteringen og gir de den i hånda, alltid. Likevel er det mange som bare kaster den, skjønner ikke det altså. Nå er det heldigvis veldig få reklamasjoner på beckmannsekkene, så det går som regel greit uansett. Vi ringer leverandør og forteller hva kunden klager på også ordner de opp i det de få gangene det er noe., men man har ingen krav uten kvittering så jeg skjønner ikke at folk bare kaster dem..

Anonymous poster hash: f355d...716

Tenker jo ikke å ta vare på kvitteringer når jeg kjøper ting... Og sekken ble kjøpt på ferie i en by 4 timer herfra.

Anonymous poster hash: 3eb97...9bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...