Gå til innhold

Hva er et must å kjøpe i USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er fortsatt billig selv om dollaren er høy?

Anonymous poster hash: b559b...911

Fortsetter under...

Skrevet

Er ingenting aom er et "must" lenger med dagens dollarkurs. I tillegg er endel varer blitt billigere her hjemme de siste årene, f.eks treningstøy og sko (som tidligere var mye billigere i USA)

De beste kuppene gjør du på outletene eller når det er salg. F.eks kan du gjøre kupp på designerklær og vesker.

Vanlige Klær er fortsatt billig, men mye er også i dårligere kvalitet enn her hjemme.

Anonymous poster hash: fba47...104

Skrevet

Crest whitening strips!!

Skrevet

Er ingenting aom er et "must" lenger med dagens dollarkurs. I tillegg er endel varer blitt billigere her hjemme de siste årene, f.eks treningstøy og sko (som tidligere var mye billigere i USA)

De beste kuppene gjør du på outletene eller når det er salg. F.eks kan du gjøre kupp på designerklær og vesker.

Vanlige Klær er fortsatt billig, men mye er også i dårligere kvalitet enn her hjemme.Anonymous poster hash: fba47...104

Takker

Skrevet

Crest whitening strips!!

Funker de virkelig? Eller er det bare en myte?

Skrevet

Absolutt ingen verdens ting.

Anonymous poster hash: ec722...352

Annonse

Skrevet

Funker de virkelig? Eller er det bare en myte?

Jaaa! De fungerer gull! Har brukt de to ganger. Resultatet varer i flere år. Slikt man får kjøpt i Norge er bare tull.

Skrevet

Merkeklær. Handler alltid masse Ralph Lauren klær til hele familien når vi er der. Søk på nett om kuponger til butikken du skal i. I sommer fikk vi 25% avslag på alt vi kjøpte på Ralph Lauren, også på salgsprisene 😊👍🏻 Ble veeeeldig billig!!!

Anonymous poster hash: a4c3a...334

Skrevet

På outlet skulle jeg skrevet 😉

Anonymous poster hash: a4c3a...334

Skrevet

Takker for tips

Skrevet

Om du ikke er allergisk mot E-stoffer, Kellog's Pop-Tarts. Fantastisk gode! Men så mye sukker, så alt for mye sukker. Og E-stoffer.

Anonymous poster hash: e5708...4aa
Skrevet

All den fantastiske sminken som ikke finnes i Norge. Om du bruker sminke, da)

Skrevet

All den fantastiske sminken som ikke finnes i Norge. Om du bruker sminke, da)

Har du noen tips om gode merker?

Anonymous poster hash: 1fb01...132

Annonse

Skrevet

Reeses peanut butter cups.

Skrevet

Har du småjenter (eller gutter, men kanskje ikke like mange av dem som ønsker seg det 😊) er det gull å kjøpe med noen Disneyprinsessebarbier, veldig kjekke som bursdagsgaver (koster rundt 10$ stk om du kjøper fler, ofte på kampanje). Frost, Ariel, Belle osv.

Bruker også å kjøpe kostymer til mine jenter, de blir mye brukt. Generelt er Amerikanske merker fortsatt litt billigere; Converce, Esteé Lauder etc. men outletene er klart beste sted å lete etter kupp.

Skrevet

Om du ikke er allergisk mot E-stoffer, Kellog's Pop-Tarts. Fantastisk gode! Men så mye sukker, så alt for mye sukker. Og E-stoffer.

Anonymous poster hash: e5708...4aa

Er det kjeks?

Skrevet

Returbillett

Den har vi jo allerde, tøysejenta 😂

Skrevet

Har du noen tips om gode merker?

Vel, det spørs jo hva du vil legge i det, da. Jeg er på ingen måte noen proff, altså. Sminker kun meg selv, for å si det sånn 😉 Ser reviews på nett og kjøper det jeg har lyst på når jeg er i USA eller får det shippet hjem når jeg er desperat.

Jeg kjøper aldri eksklusiv sminke, går maks opp til Smashbox, Urban Decay, Mac og dets like. Det kan man selvsagt kjøpe her, men det har langt større utvalg i USA og det er mye billigere.

Det som jeg synes er mest gøy, er å kjøpe fra produkter vi enten ikke får tak i her i Norge eller hvor vi ligger månedsvis etter på lanseringsdato.

Wet 'n wild har en ny foundation nå som alle sier er superbra. Lavprismerke som har mange bra produkter.

Milani har også mye fint. Liker spesielt godt deres baked blushes

Smashbox har de beste matte liquid lipsticks jeg har brukt. De sitter som støpt og tørker ikke ut leppene. Hva heter nå de da.. Det er nok de nyeste. Fargeutvalget er dessverre ikke helt for meg, men jeg håper de kommer med flere. Har lagt meg forlengst og hjernen er blank..

Maybelline har kommet med nydelige, pigmentert enkeltøyeskygger. De finnes ikke her. De ønsker jeg meg!

Primer: Smashbox Photoready (ellers lignende navn). De har til alle typer hud, inkl pore-minimizing

Settingspray: Urban decay all night eller Mac fix+

Litt finere sminke, som de første jeg nevnte, selges feks på Sephora og Ulta. Drugstore makeup finnes på CVS og andre, vel, drug stores 😀 Det kan noen ganger være 3 for 2 på sånne steder :)

Ellers liker jeg å se på disse YouTuberne:

https://m.youtube.com/user/GlamLifeGuru

https://m.youtube.com/user/emilynoel83

https://m.youtube.com/user/RachhLoves

Dette ble litt rotete og lite konkret. Ikke kom jeg på så mye, heller. Spør meg gjerne om det er noe helt konkret du lurer på, eller ta en titt på hva disse damene snakker om :)

Skrevet

Vel, det spørs jo hva du vil legge i det, da. Jeg er på ingen måte noen proff, altså. Sminker kun meg selv, for å si det sånn 😉 Ser reviews på nett og kjøper det jeg har lyst på når jeg er i USA eller får det shippet hjem når jeg er desperat.

Jeg kjøper aldri eksklusiv sminke, går maks opp til Smashbox, Urban Decay, Mac og dets like. Det kan man selvsagt kjøpe her, men det har langt større utvalg i USA og det er mye billigere.

Det som jeg synes er mest gøy, er å kjøpe fra produkter vi enten ikke får tak i her i Norge eller hvor vi ligger månedsvis etter på lanseringsdato.

Wet 'n wild har en ny foundation nå som alle sier er superbra. Lavprismerke som har mange bra produkter.

Smashbox har de beste matte liquid lipsticks jeg har brukt. De sitter som støpt og tørker ikke ut leppene. Hva heter nå de da.. Det er nok de nyeste. Fargeutvalget er dessverre ikke helt for meg, men jeg håper de kommer med flere. Har lagt meg forlengst og hjernen er blank..

Maybelline har kommet med nydelige, pigmentert enkeltøyeskygger. De finnes ikke her. De ønsker jeg meg!

Primer: Smashbox Photoready (ellers lignende navn). De har til alle typer hud, inkl pore-minimizing

Litt finere sminke, som de første jeg nevnte, selges feks på Sephora og Ulta. Drugstore makeup finnes på CVS og andre, vel, drug stores 😀 Det kan noen ganger være 3 for 2 på sånne steder :)

Ellers liker jeg å se på disse YouTuberne:

https://m.youtube.com/user/GlamLifeGuru

https://m.youtube.com/user/emilynoel83

https://m.youtube.com/user/RachhLoves

Dette ble litt rotete og lite konkret. Ikke kom jeg på så mye, heller. Spør meg gjerne om det er noe helt konkret du lurer på, eller ta en titt på hva disse damene snakker om :)

Tusen takk, fra en sminke-gal til en annen!😘

Det der var jo god info i massevis😃

Skrevet

Vel, det spørs jo hva du vil legge i det, da. Jeg er på ingen måte noen proff, altså. Sminker kun meg selv, for å si det sånn Ser reviews på nett og kjøper det jeg har lyst på når jeg er i USA eller får det shippet hjem når jeg er desperat.

Litt finere sminke, som de første jeg nevnte, selges feks på Sephora og Ulta. Drugstore makeup finnes på CVS og andre, vel, drug stores Det kan noen ganger være 3 for 2 på sånne steder :)

Ellers liker jeg å se på disse YouTuberne:https://m.youtube.com/user/GlamLifeGuruhttps://m.youtube.com/user/emilynoel83https://m.youtube.com/user/RachhLoves

g

Takk for tips!!

Hilsen HI

Skrevet

g

Takk for tips!!

Hilsen HI

Bare hyggelig! God tur :)

Skrevet

Tusen takk, fra en sminke-gal til en annen!😘

Det der var jo god info i massevis😃

Bare hyggelig! Si gjerne fra om du har et sminkeprodukt du synes er supert, også! Ikke for å kuppe tråden, altså ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...