Gå til innhold

Selge 8 år gammel bilstol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En stol skal vel vare i 10 år! Derfor sier de at man skal kjøpe maks 5 år gammel, da man fort skal bruke den 5 år selv

Anonymous poster hash: 172aa...a8b

Fortsetter under...

Skrevet

Så i teorien kan den brukes 2 år til. Men på grunn av så mye bruk ville jeg kastet den

Anonymous poster hash: 172aa...a8b

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Klipp seler og kast stolen. Basen gir du bort.

Skrevet

Gi den til loppemarked. Folk som vil kjøpe en gammel brukt bilstol gjør det fordi de ikke har råd til annet, og det er bedre enn ingenting.

Skrevet

Legg den på gies bort på finn, eller send med en hjelpeesending til f.eks Ukraina eller annet land.

Anonymous poster hash: 0f640...498

Skrevet

Spiller ingen rolle om setet er brukt eller ikke. Isoporen har en best før dato på samme måte som mat. Men slik jeg har forstått det kan man bytte isopor.

Anonymous poster hash: c7e21...57c

Jeg forstår det med alderen, men jeg tenkte på den rgelen med at den ikke kan brukes til mer enn tre barn. Det har jeg ikke hørt om før, og det gir ingen mening. Er det bare tull?

Men stolen kastes den nå altså, mannen får bare klage!

HI

Anonymous poster hash: 402b2...590

Annonse

Skrevet

Jeg forstår det med alderen, men jeg tenkte på den rgelen med at den ikke kan brukes til mer enn tre barn. Det har jeg ikke hørt om før, og det gir ingen mening. Er det bare tull?

Men stolen kastes den nå altså, mannen får bare klage!

HI

Anonymous poster hash: 402b2...590

Har aldri hørt om noen regel med maks tre barn. Men en babystol har kortere levetid enn de andre stolene da den taes mye ut og inn av bilen og bæres hit og dit. Så jo flere barn som har brukt den jo mere slitasje har det jo vært på den.

Anonymous poster hash: c7e21...57c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...