Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #126 Skrevet 11. mars 2017 Herregud for en egoist!! Si at hun kan sitte på til 200 i mnd, men at hun da møter opp hos deg og går fra deg. Frekk som faen hun der! Anonymous poster hash: b075b...11b Ja, ble sikkert overrasket over at jeg sa noe . Men Gud så god følelse av å ha gitt beskjed idag blir det litt rødvin synes jeg ja Anonymous poster hash: e7a9b...d4a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #127 Skrevet 11. mars 2017 Da har jeg fått svar !! Jeg skal prøve gjøre det anonymt , selvom kanskje redd hun forstår ut fra innlegget om hun noen gang skulle være her men :/ kort fortalt svarte hun at hun ikke helt forsto problemet for var ikke så lange omveien for meg , men at hun kunne se at det kanskje var slitsomt ha ett visst klokkeslett . Hun ville gjerne bli med videre til jobb og tilbød seg faktisk en 200lapp for en måned . Jeg kunne også sende hun en melding i morgen hvis jeg ombestemte meg angående kjøring mandag . Hun skrev også at hun var lei seg for at jeg følte det sånn , men at hun ikke helt skjønte problemet for dette var noe hun hadde gjort for meg hvis det var motsatt situasjon . Vanskelig gjenfortelle uten helt ordrett , men noe i den duren takk for hjelp til alle for at jeg klarte sende melding og jeg skal ikke sende hun melding i morgen , bare møte opp på jobben å si hei mandag Anonymous poster hash: e7a9b...d4a Bra.Si nei til at hun kan sitte på for 200 i måneden. Dama er frekk som fy og beviser det i meldingen når hun ikke forstår problemet. Ikke gi hun lillefingeren igjen, da sitter hun på hver gang igjen før du vet ordet av det Anonymous poster hash: cec28...705
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #128 Skrevet 11. mars 2017 Bra.Si nei til at hun kan sitte på for 200 i måneden. Dama er frekk som fy og beviser det i meldingen når hun ikke forstår problemet. Ikke gi hun lillefingeren igjen, da sitter hun på hver gang igjen før du vet ordet av det Anonymous poster hash: cec28...705 Ja, nå skal jeg bare nyte stillheten tur retur jobb de gangene hun gidder gå til meg kan hun sitte på, men noe sier meg det ikke kommer til å skje Anonymous poster hash: e7a9b...d4a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #129 Skrevet 11. mars 2017 Bra jobba, HI! Nå får du forhåpentligvis kjøre i fred til jobb akkurat når det passer deg. Du må oppdatere oss hvordan det går videre. Vi heier på deg! Anonymous poster hash: 98b02...d7b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #130 Skrevet 11. mars 2017 Bra jobba, HI! Nå får du forhåpentligvis kjøre i fred til jobb akkurat når det passer deg. Du må oppdatere oss hvordan det går videre. Vi heier på deg! Anonymous poster hash: 98b02...d7b Takk 😊 Småstolt selv 😊 Anonymous poster hash: e7a9b...d4a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #131 Skrevet 11. mars 2017 👏👏👏👏👏👏 Anonymous poster hash: 9c304...ef2
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #132 Skrevet 11. mars 2017 Woho, bra jobbet! Fint at du står opp for deg selv. 200.kr i mnd? Det er vel kanskje litt lite eller? Koster jo gjerne litt mer å kjøre til jobb hver dag i en hel mnd hvis det er snakk om dele utgifter her. Nyt helgen og friheten fremover. God helg. 😁👍💪💪💪 Anonymous poster hash: 80eb4...f25
Jallavalla Skrevet 11. mars 2017 #133 Skrevet 11. mars 2017 Fantastisk å se folk stå opp for seg selv!!! Well done!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #134 Skrevet 11. mars 2017 Herregud for en egoist!! Si at hun kan sitte på til 200 i mnd, men at hun da møter opp hos deg og går fra deg. Frekk som faen hun der! Anonymous poster hash: b075b...11b Hvorfor var det så egoistisk?Hun forklarte Hvordan hun har tenkt omfordelingen og foreslo en betaling. Om hi aksepterer eller ikke er jo opp til hi. Det er ikke enkelt å svare bedre på en slik melding som HI sendte. Ikke bli fornærmet eller irritert uten å ha snakket direkte til hverandre i et minste. Alt ser mer hardt og overlegent ut i en sms en hvis dere snakker sammen. Anonymous poster hash: b82a5...79a
Iiiiik Skrevet 11. mars 2017 #135 Skrevet 11. mars 2017 Jeg elsker friheten det gir å kjøre til jobb. Kunne spille den musikken jeg vil, høre på den boka jeg liker, kunne stoppe i butikken, kunne bestemme selv når jeg kjører. Alt dette blir borte ved samkjøring. Bensin- og bompenger ville vært mindre viktig enn det å miste friheten.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #136 Skrevet 11. mars 2017 Da har jeg fått svar !! Jeg skal prøve gjøre det anonymt , selvom kanskje redd hun forstår ut fra innlegget om hun noen gang skulle være her men :/ kort fortalt svarte hun at hun ikke helt forsto problemet for var ikke så lange omveien for meg , men at hun kunne se at det kanskje var slitsomt ha ett visst klokkeslett . Hun ville gjerne bli med videre til jobb og tilbød seg faktisk en 200lapp for en måned . Jeg kunne også sende hun en melding i morgen hvis jeg ombestemte meg angående kjøring mandag . Hun skrev også at hun var lei seg for at jeg følte det sånn , men at hun ikke helt skjønte problemet for dette var noe hun hadde gjort for meg hvis det var motsatt situasjon . Vanskelig gjenfortelle uten helt ordrett , men noe i den duren takk for hjelp til alle for at jeg klarte sende melding og jeg skal ikke sende hun melding i morgen , bare møte opp på jobben å si hei mandag Anonymous poster hash: e7a9b...d4a Hun ville ha gjort det for deg? Særlig...når hun har villet tilby deg noen kroner for det, i løpet av to år, så tror jeg neppe hun er typen til å ofre seg i årevis uten kompensasjon 😂 Anonymous poster hash: 6e7c5...076
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #137 Skrevet 11. mars 2017 Hun ville ha gjort det for deg? Særlig...når hun har villet tilby deg noen kroner for det, i løpet av to år, så tror jeg neppe hun er typen til å ofre seg i årevis uten kompensasjon 😂 Anonymous poster hash: 6e7c5...076 *når hun IKKE har villet tilby deg noen kroner Anonymous poster hash: 6e7c5...076
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #138 Skrevet 11. mars 2017 Hvorfor var det så egoistisk? Hun forklarte Hvordan hun har tenkt omfordelingen og foreslo en betaling. Om hi aksepterer eller ikke er jo opp til hi. Det er ikke enkelt å svare bedre på en slik melding som HI sendte. Ikke bli fornærmet eller irritert uten å ha snakket direkte til hverandre i et minste. Alt ser mer hardt og overlegent ut i en sms en hvis dere snakker sammen. Anonymous poster hash: b82a5...79a Det er egoistisk å si "jeg forstår ikke problemet med at DU gjør MEG en tjeneste flere ganger i uka i flere år, men hvis du absolutt må ha penger kan du få en symbolsk tullesum." Anonymous poster hash: 6e7c5...076
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #139 Skrevet 11. mars 2017 Nå er det sikkert kommet mange svar til deg. Jeg har ikke lest alle, kun ditt innlegg men personlig hadde jeg valgt å heller kjøre alene og nytt freden. Hadde bare sagt at paser ikke imorgen. Jeg har et liknende problem og har bare begynt å avslå. Merker at personen setter opp ansikt etc men jeg har fått min kvote. Jeg sitter med kjøring og henting og så tar de det for gitt og setter opp ansikter når jeg ikke kan. Skulle på ferie og da mottok jeg et ansikt jeg aldri har sett makan til/
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #140 Skrevet 11. mars 2017 Den ekstra omveien for deg synes jeg hun skal dekke i sin helhet. Men, tar du uansett bilen til jobb hvorfor skal hun da betale for det? Anonymous poster hash: 8f290...e28 Jo, simpethen fordi hun tjener penger på å sitte på gratis. Alle kostnader ligger på sjåføren her. Slik må deles på en eller annen måte. Dersom du har en leilighet med et ekstra soverom, tar du inn en tredje person gratis da, fordi rommet ellers ville ha stått tomt Du virker veldig snill, kanskje legge igjen ditt telefonnummer, slik at du kan dele det du har av goder?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #141 Skrevet 11. mars 2017 Hvorfor var det så egoistisk? Hun forklarte Hvordan hun har tenkt omfordelingen og foreslo en betaling. Om hi aksepterer eller ikke er jo opp til hi. Det er ikke enkelt å svare bedre på en slik melding som HI sendte. Ikke bli fornærmet eller irritert uten å ha snakket direkte til hverandre i et minste. Alt ser mer hardt og overlegent ut i en sms en hvis dere snakker sammen. Anonymous poster hash: b82a5...79a Det handler vel om en grunnleggende forståelse av hvordan verden fungerer. Å bli kjørt fra dør til dør for 200 kroner i måneden er jo helt...bananas! Å tro at det er uproblematisk at folk kjører en omvei for deg gratis...nei vet du hva. Så selvsentrert kan man ikke være. Anonymous poster hash: b075b...11b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #142 Skrevet 11. mars 2017 Om hun så går til deg så blir det jo gratis for hun. Forstår ikke helt greia her, hadde bare satt ned foten og sagt: vet du hva? Nå har jeg kjørt deg gratis så lenge så skal du sitte på heretter får du jammen betale meg også! Anonymous poster hash: 80eb4...f25 Betale for hva? Den veien hun uansett kjører? Anonymous poster hash: 8f290...e28
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #143 Skrevet 11. mars 2017 Bra gjort, hi. En annen sak: Du må lære deg forskjell på hun/henne... Anonymous poster hash: 982e0...93f
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #144 Skrevet 11. mars 2017 Bra gjort, hi. En annen sak: Du må lære deg forskjell på hun/henne... Anonymous poster hash: 982e0...93f Smålig kommentar
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #145 Skrevet 11. mars 2017 Betale for hva? Den veien hun uansett kjører? Anonymous poster hash: 8f290...e28 Dama ble henta noen kilometer hjemmefra for hi... dvs, at hi måtte reise tidligere hjemmefra og var hjemme senere enn dama hun kjørte. Hadde hun enda møtt opp hos hi...så ville saken stilt seg litt annerledes Anonymous poster hash: b075b...11b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #146 Skrevet 11. mars 2017 Betale for hva? Den veien hun uansett kjører? Anonymous poster hash: 8f290...e28 Slitasje på bilen og diesel. For hver kilo mer en bil veier, bruker den mer drivstoff. På statens regulativ får du vel 4 kr pr km og 4,50 hvis du har med en passasjer, for å dekke dette. Så to år med 3,4 km hver gang blir jo noen femtiøringer... Anonymous poster hash: 6e7c5...076
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #147 Skrevet 11. mars 2017 Betale for hva? Den veien hun uansett kjører? Anonymous poster hash: 8f290...e28 Er du hi sin snyltepassasjer? Anonymous poster hash: cec28...705
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #148 Skrevet 11. mars 2017 Er du hi sin snyltepassasjer? Anonymous poster hash: cec28...705 Jeg lurte på det samme;) Uansett, hi brukes vel i Molde? Ganske nært sunnmøringer, hyggelige folk!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #149 Skrevet 11. mars 2017 Jeg lurte på det samme;) Uansett, hi brukes vel i Molde? Ganske nært sunnmøringer, hyggelige folk! Hi brukes i Molde? :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: Anonymous poster hash: cec28...705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå