Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Uansett hvilken restaurant vi var på fikk vi hvitløksbrød. Sprøtt og godt! Ene restauranten hadde også en slags hvitløksdressing eller smør eller noe. Akkurat passe konsistens til at man kunne smøre det på hvitløksbrødet. Vil haaaa! Noen som har oppskrifter til meg? Anonymous poster hash: 3f13c...52f
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Aioli heter det. Anonymous poster hash: 5c566...860
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Hei, jeg lager sånne ofte når vi har suppe til middag. Jeg kjøper en lang baguett og dele den i tykke skiver. I food prossessor kjører jeg hvitløk, smør og salt (mengter etter smak), smører på skivene og steker i ovnen. Så drysser jeg med fersk hakket persille. Anonymous poster hash: 961c5...2d3
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 First price har hvitløksbrød hehe.. Ellers er det noen som grovhakker hvitløk og urter, og har det og smør i baguetter som er delt nesten helt ned. Anonymous poster hash: 2ec52...b54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå