Gå til innhold

når fjernet dere nyfødtdelen i bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er snart 5,5 mnd, veier litt over 7 kg og 63 cm lang. Ser ut til at hun sitter litt trangt.

Når gjorde dere det?

Anonymous poster hash: e87bf...3a3

Skrevet

Sitteputa har jeg brukt å fjerne rundt 3 mnd. Hodebeskyttelsen har vært på til ca 6 mnd.

Hadde forøvrig Maxi Cosi Cabriofix

Det er nå bare å ta den bort og prøve uten, så ser du jo hva som fungerer.

Anonymous poster hash: 6caef...0f4
Skrevet

Takk for svar. Vi har besafe izi go eller hva den heter.

Anonymous poster hash: e87bf...3a3

Skrevet

På besafe izi go står det på en påsydd lapp på undersiden av det ene babyinnlegget når de ulike delene skal fjernes.. det går på lengde.. hodebeskyttelden skal alltid brukes.

Anonymous poster hash: a2a0b...9f0

Skrevet

han var 6mnd

Skrevet

Min kar er 2 mnd og litt over 7 kg, 62 cm lang. Vi måtte fjerne den for to uker siden. Han sktter mye bedre nå.

På den vi har henger pute og hodedel sammen. Men han holder hodet sitt dtødig og sitter mye bedre uten nyfødtinnlegg.

Anonymous poster hash: 1bf88...4a4

Skrevet

4 mnd med eldste og 3 mnd med yngste (yngste er lengre og de hadde dessuten forskjellie seter).

Skrevet

På besafe izi go står det på en påsydd lapp på undersiden av det ene babyinnlegget når de ulike delene skal fjernes.. det går på lengde.. hodebeskyttelden skal alltid brukes.

Jeg måtte ta bort de innleggene i hodebeskyttedelen da babyen var rundt 4mnd. (Har besafe izi go) Han mistet hår på sidene på hodet og begynte å få gnagsår og det var nesten ikke plass til hodet. Det kan umulig være slik at den skal være i helt til man skal over til neste sete?

Anonymous poster hash: 52c65...017

Skrevet

Jeg måtte ta bort de innleggene i hodebeskyttedelen da babyen var rundt 4mnd. (Har besafe izi go) Han mistet hår på sidene på hodet og begynte å få gnagsår og det var nesten ikke plass til hodet. Det kan umulig være slik at den skal være i helt til man skal over til neste sete?

Anonymous poster hash: 52c65...017

Er det som står i bruksanvisning på det vi hadde (2015modellen). Men der hang hodebeskyttelse og de greiene som er på selene sammen.

Men nettopp det at setet er trangt rundt hodet og sånn sett blir raskt for lite, er nettopp det jeg har sett flere klage på ! Vår har alltid vært veldig slank pga refluxproblemer og han var i nedre normalområde på hodeomkrets når han var født, så vi hadde ikke det problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...