Gå til innhold

Hvordan klarer dere skille på undertøyet til jevngamle barn?

Anbefalte innlegg

Gjest FSMEFF
Skrevet

Kjære trådstarter! Ekkelt? Herregud, er de ikke rene da? Har praktisert kurv i alle år, aldri kommet på at det er ekkelt. Jeg har tvillinger, og de drikker av samme glass, pusser tenna med samme tannkost, jeg skiller aldri mellom truser og strømper så lenge de er rene! ny bruker her inne, og overrasket over holdningene!

Skrevet

Kjære trådstarter! Ekkelt? Herregud, er de ikke rene da? Har praktisert kurv i alle år, aldri kommet på at det er ekkelt. Jeg har tvillinger, og de drikker av samme glass, pusser tenna med samme tannkost, jeg skiller aldri mellom truser og strømper så lenge de er rene! ny bruker her inne, og overrasket over holdningene!

Det er mange som er hysterisk ift hygiene her ja, enig i det. Er nok en av grisene jeg, for når tvillingene mine var små hadde de også felles både truse- og strømpeskuff. Undertøyet ble mer enn rent på 60 grader.

Nå skiller jeg, men det er fordi de har forskjellige truser og har et "eierforhold" til de.

Ellers har jeg nok litt mer sperrer enn deg ift til å drikke av samme glass og bruke samme tannkost, men så er jeg også vokst opp med en mor som jobbet på tuberkulosesanatorium.

Gjest FSMEFF
Skrevet

Jeg lar dem ikke dele glass, de gjør det selv. Jeg tar ikke fra dem fordi jeg vet at de smitter hverandre uansett. Jeg er 5 barns mor og har lagt av meg det "hysteriske". De drikker mitt vann og de elsker vann og krangler om hvem som skal ha vannet mitt. Vi er altså 3 på samme glass  :babyjente:

Skrevet

Aldri vert noe problem. 5 barn, men hugser hvem som bruker hva. Nå er de to største utflytt da. De to yngste er jevn gammle. En liker hipster den andre Frost, Barbie og dyre truser ;)

Anonymous poster hash: 4c42f...08f
Skrevet

Jeg lar dem ikke dele glass, de gjør det selv. Jeg tar ikke fra dem fordi jeg vet at de smitter hverandre uansett. Jeg er 5 barns mor og har lagt av meg det "hysteriske". De drikker mitt vann og de elsker vann og krangler om hvem som skal ha vannet mitt. Vi er altså 3 på samme glass :babyjente:

Nå sånn ja. Slik er det her også. Minsten drikker av glasset mitt, og jeg stopper ham ikke. Hvis jeg ikke et syk da.

Har fire barn, hvorav et tvillingpar. Det er en bra kur mot renslighetshysteri ;)

Gjest FSMEFF
Skrevet

Helt enig. Men jeg fikk den kuren da eldstemann ble født og er dermed overrasket over hysteriet om å blande rene truser med rene truser  :babysmokk:

Skrevet

To stk har undertøy fra h&m, to av de har fra andre butikker. Lapper klippes av på 50% av undertøyet 😝

Andre klær merkes med navn, selv for ungdommene.

Skrevet

Bytter alltid ut alt undertøyet når jeg må kjøpe nytt, kjøper da likt til hver av barna. Hun ene har nå farger på trusene, hun andre har sort og grått. Tidligere hadde en Hello Kitty og hu andre hester.

Mannen min syns jeg var teit som gjorde slik, han kjøpte likt til begge sine ung og han skønt fort når st på trusene ble vasket bort at jeg gjorde noe lurt.

Driver med lignende systm i sokkene også. Nå har meg og mine unger samme sokker, sorte med glitterkant. Vi bruker samme str og like sære på slitte eller loete sokker.

Gubben har sorte med farget kant. Hans unger har rubbel og bit, han angrer like mye hver gang han har kjøpt sokker til de. Han tenker kule sokker i butikken, når han vasker tenker han helvetes sokker. Våre sorte sokker kan blandes siden det bare er kanten øvest som evt blir ulike, værre med sokkerr som har mønstere, ulike farger og ulike høyder på seg.

Anonymous poster hash: c0571...9b1

Skrevet

Enten skriv navnet med tusj, eller så kjøpt du bestemte farger på trusene til den ene o den andre. F.ekd røde til Josefine og blå til Beate.

Anonymous poster hash: 0c31a...7d0

Skrevet

Bytte rene truser er helt ok.

Bytte tannkost ville jeg ikke gjort.

Anonymous poster hash: ae1cf...f03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...